در کمتر از 5 دقیقه بلیط هواپیما خریداری کنید!

به گزارش کالارنا، شاید فکر کنید خرید بلیط هواپیما در 5 دقیقه شدنی نیست، اما در دنیای امروز به راحتی می توان چنین کاری را انجام داد. سفر، تفریحی است که هر کسی دلش می خواهد اوقاتی را برای آن در نظر بگیرد، اما با شرایط مالی امروز ممکن است افراد زیادی فکر سفر کردن را از سر بیرون نمایند. سفرهای هوایی همواره هواداران خود را دارند، چون با انتخاب این گزینه می توانید مدت زمان کمی را در مسیر بگذارانید، در نتیجه وقت بیشتری برای گردش در شهر مقصد خواهید داشت. البته اگر بتوانید هزینه سفر هوایی را کم کنید، می توانید روی مخارج سفرتان مدیریت بهتری داشته باشید.

در کمتر از 5 دقیقه بلیط هواپیما خریداری کنید!

اگر جزو افرادی هستید که اغلب با آنالیز هزینه سفرهای هوایی، از رفتن با هواپیما منصرف می شوید، تا انتهای این مطلب همراه مجله گردشگری خبرنگاران باشید.

بلیط هواپیما لحظه آخری چیست؟

آژانس های هواپیمایی معمولا بلیط های هواپیما را برای مقاصد خاصی چارتر و پیش خرید می نمایند، اما گاهی قبل از سفر، مسافرانشان تکمیل نمی شوند. چون بلیط های خریداری چارتری باید قبل از سفر حتما فروخته شوند، هر چه به تاریخ پرواز نزدیک تر می شویم، احتمال این که بتوان بلیط های ارزانی گیر آورد بیشتر است.

آژانس که هزینه های زیادی را متحمل شده است، به فروش بلیط هواپیما لحظه آخری روی خواهد نمود. خرید بلیط هواپیما در 5 دقیقه معمولا 24 ساعت قبل از حرکت هواپیما فروخته می گردد و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارد. البته تعداد این بلیط ها محدود است و ممکن است همیشه در دسترس نباشد.

بلیط های لحظه آخری مربوط به مسیرهای مختلف داخلی و خارجی هستند که برخی از آن ها خیلی زود به فروش می رسند. برای مثال بلیط استانبول به تهران از مواردی است که خیلی زود فروخته می گردد.

ویژگی بلیط هواپیما لحظه آخری

حالا که متوجه شدید خرید بلیط هواپیما در 5 دقیقه امکان پذیر است، بهتر است ویژگی های بلیط های لحظه آخری را بدانید.

ارزان قیمت بودن

در واقع این بلیط ها هیچ تفاوتی با بلیط های عادی ندارند و حتی صندلی فرد، با سایرین تفاوتی ندارد. تفاوتی که بلیط لحظه آخری با بلیط عادی دارد، ارزان قیمت بودن آن است. تنها کسی که از این موضوع خبر دارد خود شما و آژانس مسافرتی است.

مسترد نشدن هزینه

بلیط های لحظه آخری را مانند سایر بلیط ها نمی توان کنسل کرد و اگر منصرف شوید هزینه ای به شما برگردانده نخواهد شد. با لغو این بلیط ها آژانس هزینه بلیط را به عنوان جریمه نزد خود نگه می دارد.

ارائه ندادن خدمات چارتر نماینده

آژانس مسافرتی در ازای خرید بلیط خدماتی ارائه نمی دهد و چارتر نماینده مسئولیتی در قبال مسائل احتمال بر عهده ندارد. برای مثال گم شدن چمدان ها، تاخیر و لغو پرواز و بسیاری موارد دیگر به عهده شرکت هواپیمایی است.

پراکنده بودن صندلی ها

خرید بلیط هواپیما در 5 دقیقه آخر هر چند ارزان است، اما برای سفرهای دسته جمعی خانوادگی مناسب نیست. در این بلیط ها شماره صندلی ها پراکنده است و نمی توانید صندلی های نزدیک به هم رزرو کنید.

تفاوت نرخ بلیط

با توجه به نوع پرواز، زمان مسافرت و فصول مختلف سال ممکن است نرخ بلیط متفاوت باشد. قطعا خرید بلیط هواپیما در فصول پر سفر هزینه بیشتری دربرخواهد داشت.

نداشتن حق انتخاب

افرادی که سفرهای برنامه ریزی شده دارند معمولا نمی توانند از خرید بلیط هواپیما در 5 دقیقه آخری بهره مند شوند. هر چند این نحوه بلیط گرفتن بسیار ارزان است، اما حق انتخاب را از فرد می گیرد. همیشه ایامی از سال سفرهای بیشتری انجام می گردد و آژانس ها شلوغ هستند، پس در این ایام نمی توانید بلیط لحظه آخری ارزان هواپیما گیر بیاورید.

یکسان بودن قیمت بلیط های کودک و بزرگسال

بلیط های لحظه آخری یا چارتری برای بچه ها و بزرگسالان نرخ یکسانی دارند، اما این را در نظر بگیرید که گاهی این بلیط ها را نصف قیمت بلیط های سیستمی می توان خرید.

علت ارزان بودن بلیط هواپیما لحظه آخری

حتما شنیده اید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست، در واقع ارزان بودن بلیط دقیقه نودی هواپیما نیز علت دارد. بلیط های دقیقه نودی همان طور که از نامشان پیدا است در لحظات آخر که مدت زمان کمی به پرواز مانده است، فروخته می شوند و علت ارزان بودن بلیط هواپیما لحظه آخری همین است.

مسافران ممکن است استقبال خوبی از پرواز نکرده باشند، در نتیجه ظرفیت هواپیما تکمیل نشده است و همین علت ارزان بودن بلیط ها می گردد. چنین کاری به نفع مسافر و آژانس هواپیمایی است، آژانس جلوی ضرر خود را می گیرد و مسافر نیز بلیط ارزان هواپیما را تهیه می نماید.

ترفند خرید 5 دقیقه ای بلیط هواپیما در خبرنگاران

ترفند خرید 5 دقیقه ای بلیط هواپیما در خبرنگاران بسیار ساده است و می توانید بلیط های لحظه آخری پروازهای تهران، شیراز، و سایر شهرهای بزرگ را به راحتی تهیه کنید.

آژانس گردشگری خبرنگاران در زمینه فروش بلیط هواپیما لحظه آخری فعالیت دارد و می توانید از یکی از معتبرترین وب سایت ها خرید خود را انجام دهید. این شرکت با در نظر گرفتن استانداردهای بالا و پوشش بیمه بالا برای مسافرت های هوایی، برترین خدمات را به مسافران ارائه خواهد داد.

یکی از اهداف بزرگ این آژانس همیشه رضایت مشتریان و گردشگران بوده است، خبرنگاران یکی از مراجع بزرگ و معتبر گردشگری برای ایرانیان محسوب می گردد.

سریع ترین حالت خرید بلیط هواپیما

سریع ترین حالت خرید بلیط هواپیما جستجو در وبسایت خبرنگاران و یافتن بلیط هواپیما لحظه آخری است. به این ترتیب خرید بلیط هواپیما در 5 دقیقه میسر خواهد شد و با کمترین قیمت ممکن می توانید از سفر هوایی خود لذت ببرید.

با انتخاب گزینه ارزان ترین در سایت می توانید به ارزان ترین بلیط ها دسترسی پیدا کنید، به این شکل که در تقویم جدول پروازی متوجه می شوید چه بلیط هایی ارزان تر خواهند بود.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری داخلی و خارجی

اگر ایران گردی یا جهانگردی را دوست دارید و دلتان می خواهد به بیشتر شهرها و کشورها سفر کنید، اما نرخ بالای بلیط مانعی برایتان محسوب می گردد، خرید بلیط هواپیما لحظه آخری داخلی و خارجی گزینه خوبی هستند. این بلیط ها بعلاوه برای مدیران شرکت ها یا کارمندانی که مدام باید سفر کاری داشته باشند مناسب خواهند بود، چون در هزینه های شرکت صرفه جویی خواهد شد.

با خرید بلیط هواپیمای ارزان تر می توانید برای رزرو هتل یا گشت و گذار بیشتر در شهر هزینه های بیشتری کنار بگذارید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

خبرنگاران به شکل شبانه روزی برایتان این امکان را فراهم می نماید تا از بلیط پرواز ارزان و دقیقه نودی آگاه شوید و از ایرلاین های مختلفی خرید داشته باشید. فقط باید مقصدتان را در سایت و در تاریخ های مختلف جستجو کنید و بلیط مورد نظرتان را بیابید.

قیمت بلیط هواپیما ارزان

گفتیم که قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری بستگی به عوامل زیادی دارد و برای خرید بلیط هواپیما در 5 دقیقه آخری باید نکات زیر را درنظر بگیرید:

  • نوع پرواز
  • زمان و فصل سفر
  • مقدار تقاضای مسافران
  • تاریخ سفر

نکاتی برای خرید بلیط ارزان

یکی از دغدغه های بسیاری از افراد تهیه بلیط هواپیمای ارزان قیمت برای کاهش هزینه های سفر است. برای خرید بلیط ارزان هواپیما باید به مواردی که در بالا گفته شد دقت کنید. در ضمن نکاتی برای خرید بلیط ارزان وجود دارد که باید رعایت گردد.

برای مثال اگر بلیط سفر به کیش را می خواهید، این بلیط در فصول پاییز و زمستان پرتقاضا و در نتیجه گران است.

در روزهای غیرکاری و روزهایی که جشنواره های خاصی در شهرهای مقصد وجود ندارد، می توانید بلیط های ارزان تری گیر بیاورید. بهتر است برای اواسط هفته برای مثال دوشنه و سه شنبه بلیط را بخرید.

برای تهیه و خرید بلیط هواپیمای ارزان به سه کلاس پرواز توجه کنید، پرواز اکونومی، فرست کلاس و بیزنس قیمت های مختلفی دارند.

جمع بندی درباره خرید بلیط هواپیما در 5 دقیقه

همان طور که دیدید می توانید با کمی جستجو و دقت، خرید بلیط هواپیما در 5 دقیقه را انجام دهید. این بلیط ها تخفیف ویژه ای دارند و خرید آن ها انتخابی و تصادفی خواهد بود.

خرید بلیط پرواز لحظه آخری یا همان بلیط شانسی هواپیما کار راحتی است، فقط کافی است ترفند خرید 5 دقیقه ای بلیط هواپیما در خبرنگاران را بدانید و یاد بگیرید.

یک نکته را در خرید بلیط هواپیما در 5 دقیقه آخری باید مد نظر قرار دهید و آن هم این که خوب بگردید و با افراد با تجربه مشورت کنید، وگرنه ممکن است اشتباه کنید و هزینه هایی به بار آورید که دیگر تخفیف بلیط سودی برایتان نداشته باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2431

به "در کمتر از 5 دقیقه بلیط هواپیما خریداری کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کمتر از 5 دقیقه بلیط هواپیما خریداری کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید