برترین کافه های مشهد کدامند؟

به گزارش کالارنا، بسیاری از گردشگران حین گشت و گذار از جاهای دیدنی مشهد دوست دارند به کافه های این شهر بزرگ نظیر کافه نبات، کافه شکر، کافه رترو، کافه کوک و... سر بزنند و اوقات خوشی داشته باشند.

برترین کافه های مشهد کدامند؟

شهر مشهد مرکز مذهبی و آموزش دینی و بعلاوه دومین شهر پرجمعیت ایران به شمار می رود، بااین حال آن را به خاطر فرهنگ روبه رشد کافه هایش نمی شناسند. درهرصورت طی چند سال اخیر کافی شاپ های متعددی در سطح شهر دیده می گردد که با محیط دنج و مناسب خود پذیرای مردم محلی، گردشگران و مسافران تور مشهد هستند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از برترین کافی شاپ ها و چایخانه های مشهد را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

کافه نبات

نورپردازی ملایم، آجرهای قرمزرنگ و مبلمان چوبی، طراحی زیبا و حرفه ای به کافه نبات داده است. این کافه که بیشتر اروپایی به نظر می رسد تا ایرانی، هواداران زیادی بین جوان ها و دانشجویان دارد و مکانی عالی برای گپ و گفت درباره موضوعات مختلف از هنر تا سیاست به شمار میرود. در منوی آن انواع چای، قهوه و کیک و همین طور صبحانه های قاره ای بدون ژامبون دیده می گردد. ظرفیت سالن کافی شاپ نبات حدود 70 نفر است و از امکانات آن می توان به اینترنت وایرلس و رزرو تلفنی اشاره نمود.

  • ساعت کاری: از 8 صبح تا 24 شب
  • تلفن: 05138443918
  • آدرس: مشهد، بلوار سلمان فارسی، خیابان صفا

کافه شکر

کافه شکر، کافی شاپی دنج و معروف بین مردم مشهد است و رفتار محبت آمیز کارکنان، فضای داخلی بزرگ و ممنوعیت مصرف سیگار، آن را از بسیاری از کافی شاپ های مشهد متمایز می نماید. قهوه های اینجا درجه یک است و عطر و بوی آن در فضای کافی شاپ و حتی خیابان اطراف آن استشمام می گردد. کافه شکر بعلاوه یک سری وعده های سبک غربی و سالاد سرو می نماید.

  • تلفن: 05137676664
  • آدرس: مشهد، بلوار سجاد، خیابان بهارستان

کافه رترو

کافه رترو، کلبه کوهستانی دنجی با ستون های چوبی، مبلمان روستایی و دیوارهای آجری قرمز رنگ است. این کافی شاپ با نورپردازی ملایمی که دارد، پاتوق هنرمندان و گردشگران بین المللی است. انواع قهوه ها و میلک شیک های میوه با کیفیت عالی در این محل سرو می گردد و از آنجا که تا دیروقت باز است، محلی ایدئال برای وقت گذرانی با دوستان به شمار میرود.

اگر در پی یک کافه دنج برای تولدهای محبت آمیز خود هستید و می خواهید برترین کافی شاپ مشهد را انتخاب کنید، کافه رترو ایدئال ترین انتخاب برای گذراندن برترین لحظات شما است. در این کافه برترین و نوستالژی ترین موسیقی های جهان برایتان پخش خواهد شد، به علاوه می توانید در صورت احتیاج برای تولد عزیزانتان از کارکنان کافه درخواست کنید، آهنگ های مجذوب نماینده متناسب با تولد برایتان پخش نمایند.

  • تلفن: 05135098085
  • آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، بین پیروزی 79 و 81، پلاک 79

چایخانه سنتی هزاردستان

چایخانه سنتی هزاردستان با سکوهای مفروش برای لم دادن و وسایل سنتی و موسیقی زنده و دیوارهای خوشنویسی شده، می تواند محلی ایدئال برای بسیاری از گردشگران باشد. طبقه دوم این محل رستوران سنتی هزاردستان واقع شده است که در سال 1373 افتتاح و در سال 1382 به یاری سازمان میراث فرهنگی به حوضخانه فرهنگی هنری تبدیل شد. در سال 1386 این مجموعه با جمع آوری بسیاری از اشیا و لوازم قدیمی، این بنا را تبدیل به موزه کوچکی کرد که بسیاری را به سمت خود جذب می نماید. چایخانه در زیرزمین این مجموعه واقع شده است و با محیطی دلپذیر و قیمت هایی مناسب و مطمئناً چای خوش عطروبو در خدمت مشتریان است.

  • تلفن: 05132222943
  • آدرس: مشهد، خیابان جنت، بین جنت 4 و 6، نرسیده به مسجد خاتم النبیا

کوک کافه

کوک کافه، یکی دیگر از کافه های مدرن و سرزنده مشهد است که مبلمان شیک و نورپردازی رمانتیکی دارد و به طیف وسیعی از قهوه هایش می بالد که اغلب با هنر لاته تزیین می شوند؛ منوی غذای این کافه نیز در نوع خود جالب است، زیرا بعضی از خوشمزه ترین کیک های شهر (کیک بیسکویت و نوتلا جزو پرطرفدارترین ها است) را می توانید اینجا نوش جان کنید یا از خوردن پاستای مرغ نهایت لذت را ببرید. کافه کوک مشهد به عنوان یکی از دنج ترین و کوچک ترین کافه های مشهد به شمار میرود که برای قرارهای دونفره و دیدارهای محبت آمیز بسیار مناسب است. محیط گرم و آرام کافه کوک، آن را به یکی از پاتوق های مجذوب نماینده مشهد تبدیل نموده است.

  • تلفن: 05137638358
  • آدرس: مشهد، بلوار خیام، خیام 10، خیابان زنبق

کافه فنجون

کافه فنجون در بلوار سجاد واقع شده است و به خاطر محیط خوشایند حاکم بر آن می تواند محلی عالی برای نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه باشد. علاوه بر انواع قهوه، چای و کیک، در منوی این کافه بعضی از خوشمزه ترین پاستاها نیز یافت می گردد. برترین بخش این کافه، محوطه حیاط بزرگ برای نشستن است که در یک کافه ایرانی عجیب به نظر می رسد، بااین حال برترین جا برای تمدد اعصاب در یک عصر گرم به شمار می رود. دو فضای جداگانه برای افراد سیگاری و غیرسیگاری نیز از مزیت های این کافه است.

  • تلفن: 09395203566
  • آدرس: مشهد، خیابان سجاد، بین خیابان بزرگمهر و خیابان سجاد، پاساژ آرین، طبقه 1

در سرانجام پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با نام و آدرس سایر کافه ها و رستوران های مشهد، لیست کامل آن ها را در خبرنگاران مشاهده کنید و پیش از سفر، اطلاعات کافی در خصوص آن ها به دست آورید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com / mashadmag.ir / yejayekhoob.com
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2272

به "برترین کافه های مشهد کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کافه های مشهد کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید