ترجمه کتاب برنده جایزه امی منتشر شد

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران ، غروب ماه کارولینا پر از تعلیق و تکان دهنده است؛ رمانی مجذوب کننده و خانوادگی، پر از خاطرات طلایی، وحشتناک و رازهای بسیار خطرناک که قرار بوده برای همواره پنهان بمانند.

ترجمه کتاب برنده جایزه امی منتشر شد

می توان گفت که در این داستان لذت بخش همه چیز کنار هم جمع شده است؛ عشق، دسیسه، شوخ طبعی و احساسات ضدونقیض؛ درست زمانی که فکر می کنید داستان تمام شده است، چیز دیگری در مقابل تان ظاهر می گردد.

جوی گرین به کارولینای جنوبی بازگشته تا از پدر بیمارش که در حال تسلیم شدن به زوال عقل است، مراقبت کند. حافظه کوتاه مدت مارشال گرین تقریباً تبخیر شده، اما، گویی این روزها قدیمی ترین خاطرات او زنده تر از همواره هستند. فکر او مدام در زمان به عقب می لغزد و به روزهای گذشته عقب نشینی می نماید.

در ابتدا به نظر می رسد که این یک نوع نعمت است، زیرا گذشته پناهگاهی برای آینده ای در حال کوچک شدن است، اما جوی به طور فزاینده ای در این مورد مضطرب است زیرا مشاجره های توهم آمیز پدرش اشاره به اسراری مرگبار، رسوایی و سوء ظن هایی که برای مدت طولانی مدفون مانده اند می نماید. ظهور دوباره این اسرار از دهه های گذشته هنوز هم این قدرت را دارد که چیزهای زیادی را از بین ببرد.

این رمان جنبه های بسیار زیادی از جمله روابط خانوادگی، فضاهای معمایی، لحظه های عاشقانه و بعلاوه پرده برداشتن از جنایاتی مرگبار را در خود دارد که می تواند دست مخاطب را گرفته و تا صفحات آخر با خود همراه کند.

نشر شالگردن اخیرا این اثر را با ترجمه ارغوان اشترانی در 360 صفحه و قیمت 230 هزار تومان عرضه نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2550

به "ترجمه کتاب برنده جایزه امی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجمه کتاب برنده جایزه امی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید