تورنتو یکی از گران ترین سیستم های حمل و نقل عمومی دنیا را دارد

به گزارش کالارنا، گزارشی جدید از شرکت پیکودی نشان می دهد که ترانزیت عمومی تورنتو یکی از گران ترین سیستم های حمل و نقل عمومی در دنیا است.

تورنتو یکی از گران ترین سیستم های حمل و نقل عمومی دنیا را دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

با استناد به نتایج این گزارش، شهروندان تورنتو که به طور متوسط ماهی 3532 دلار درآمد دارند، باید 4.2 درصد از درآمد خود را صرف حمل و نقل عمومی نمایند.

پنج شهری که در صدر لیست گران ترین سیستم های حمل و نقل عمومی جهان قرار دریافتد شامل سائو پائولو با 15.34 درصد از درآمد متوسط ماهانه، استانبول با 9.26 درصد، لندن با 8.23 درصد، دوبلین با 7.81 و تورنتو بودند.

با وجود اینکه ترانزیت عمومی تورنتو بسیار گران است، به گرانی لندن نمی گردد که به طور متوسط هزینه ماهانه استفاده از آن 259 دلار آمریکا است. هزینه های ماهانه استفاده از حمل و نقل عمومی در دوبلین (213 دلار) و نیویورک (127 دلار) هم به نظر سنگین می رسند. اما با در نظر دریافت درآمد متوسط ماهانه، اوضاع به نفع نیویورک تغییر می نماید: این شهر در میان 24 شهر رتبه 18 را به خود اختصاص داده چون یک شهروند می تواند با 2.4 درصد از درآمد متوسط ماهانه خود از خدمات استفاده کند. البته باید به این نکته هم اشاره نمود که با 472 ایستگاه، نیویورک سیتی عظیم ترین سیستم حمل و نقل سریع در جهان را دارد و هر روز خدمات 24 ساعته ارایه می نماید.

در سطح ملی، تورنتو گران ترین سیستم حمل و نقل عمومی کانادا را دارد و هزینه استفاده ماهانه آن به طور متوسط 156 دلار است. این رقم به کاربران دسترسی به اتومبیل های کرایه ای، اتوبوس ها و متروها را می دهد.

در رتبه دوم کلگری واقع شده است که هزینه متوسط ماهانه استفاده از سیستم حمل و نقل آن 109 دلار است. وینیپگ هم با هزینه 102 دلار در رتبه سوم واقع شده است و ونکوور با 98 دلار چهارم است. مونترال با 86.50 دلار در ماه لیست پنج شهر اول را تکمیل می نماید.

مقرون به صرفه ترین شهر شارلوت تاون در شرق است که هزینه استفاده ماهانه از آن به طور متوسط 58.50 دلار است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1442

به "تورنتو یکی از گران ترین سیستم های حمل و نقل عمومی دنیا را دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورنتو یکی از گران ترین سیستم های حمل و نقل عمومی دنیا را دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنتو یکی از گران ترین سیستم های حمل و نقل عمومی دنیا را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید