آشنایی جاذبه های تور تایلند

به گزارش کالارنا، جاذبه‌های تور تایلند بسیار زیبا و دیدنی است. اگر از طریق هوایی به تایلند سفر کنید، احتمالا نخستین محل ورود شما به این کشور، بانکوک خواهد بود. اما هر یک از شهرهای کشور تایلند جاذبه‌های زیبایی برای بازدید دارد.

آشنایی جاذبه های تور تایلند

ساحل رایلی (Railay Beach) در تور تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند درآن قرار گرفته اند و رایلی جزو مشهور ترین این سواحل به شمار می آید. این ساحل اگر چه در خاک اصلی تایلند قرار دارد اما تنها راه دسترسی به آن از طریق قایق است که سبب شده در آن احساس حضور در یک جزیره را داشته باشید. اگر دوست دارید در طول تعطیلات خود فعالیت های زیادی انجام داده و تفریحات مختلفی را تجربه کنید، ساحل رایلی بهترین گزینه محسوب می شود.  این ساحل یکی از بهترین مناطق برای صخره نوردی تور تایلند هستیم.

کوه پانگانا (Koh Phangan) در تور تایلند

در این جزیره همواره در شب های بدر کامل ماه، میهمانی بزرگی برگزار شده و علاوه بر این؛ خود جزیره بسیار زیبا است. سواحل این جزیره از نظر ما در بین بهترین سواحل تایلند قرار داشته و در این میان ساحل Leela و ساحل Thong Nai Pan Noi از دیگر سواحل مشهور تر و بهتر هستند. اگر در پی محلی هستید که رستوران ها، کافه ها، موسیقی زنده و تفریحات آبی در آن وجود داشته باشد نیز به ساحل Haad Rin  بروید و از امکاناتی که در این مکان وجود دارد، در تور تایلند بهره ببرید.

کوه چانگ (Koh Chang) در تور تایلند

کو چانگ در استان Trat در 300 کیلومتری شرق بانکوک واقع شده و نزدیک به مرزهای کامبوج قرار دارد. 70 درصد این جزیره را جنگل های استوایی بکر پوشانده است. هم اکنون با کمک فرودگاهی که تنها 15 دقیقه از ترمینال قایق های رایگان فاصله دارد، کوه چانگ بسیار قابل دسترس تر از گذشته شده است. سواحل بکر کوه چانگ و آب شفاف و زلالش در کنار دیگر جاذبه های موجود، سبب شده که محبوبیت منطقه در میان گردشگران تور تایلند داده است.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 273

به "آشنایی جاذبه های تور تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی جاذبه های تور تایلند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی جاذبه های تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید