رفتار عجیب تلویزیون ، کاش حبس و محرومیت برای عادل بود

به گزارش کالارنا، گزارشگر منشوری را دعوت می کنید تا اخبار غیرفوتبالی را این بار با سبک همیشگی اش هوار بکشد تا مبادا حکمی نقض گردد.

رفتار عجیب تلویزیون ، کاش حبس و محرومیت برای عادل بود

خبرنگاران- رضا جوکار: در روزهایی که عادل فردوسی پور بعد از 20 سال برنامه سازی، مجبور به اجاره استودیو و ساخت برنامه اینترنی می گردد و البته با همین امکانات هم نبوغ خودش را این بار در شبکه نمایش خانگی به رخ می کشد، حالا خبر می رسد گزارشگری که پیش از این به حبس و محرومیت از کلیه فعالیت های فوتبالی محکوم شده بود تنها بعد از یک هفته از صدور این حکم بر روی آنتن زنده حاضر شده و نمک پاشی نموده است.

شما که استاد دور زدن هستید چه خوب که باز هم هنر خود را به نمایش گذاشتید. گزارشگر منشوری را دعوت می کنید تا اخبار غیرفوتبالی را این بار با سبک همیشگی اش هوار بکشد تا مبادا حکمی نقض گردد. اگر چه هرگز امثال این حکم ها ذره ای از غم خانواده آن دو نوجوان یزدی کم نخواهد نمود اما این دهان کجی حتما،دوباره آوار غم را بر سرشان خواهد ریخت. این همه عجول بودن برای دور زدن این حکم از کجا نشات می گیرد؟ کمی صبر و تحمل برای خاموش شدن داغ آتش این خانواده ها چه هزینه ای برای شما داشت؟

هفته پیش ویدیویی از حضور عادل فردوسی پور در فینال جام باشگاه های دنیا در فضای مجازی دیده شد. جایی که یک طرفدار ایرانی دست در دور گردن مجری غیرمحکوم و محروم، می گوید دلمان برای صدای تو تنگ شده است. اما این روزها کجای صداوسیمای به آن طویلی جای خالی این گزارشگر احساس می شد که تاب نبودنش را نداشتید؟

راستی اگر جای این دو گزارشگر حتی برای یک روز عوض شد چه اتفاقی می افتاد؟ چه قدر تشنه اجرای این حکم بودید؟ حتی تصورش هم برای شما آنقدر شیرین و خیال انگیز است که احتمالا قند ته دل تان آب خواهد نمود.

یک بار دیگر ابتدای الکلاسیکو را ببینید. جایی که وقتی علی دایی با حضور در استودیو کنار عادل می نشیند، گزارشگری که شما آن را به لیست محرومیت های ما اضافه کردید هرگز نمی تواند شعف و غرور را در چشمان خود پنهاد کند. جایی که دایی هم با غرور همیشگی اش دستان عادل را می فشارد و زیر لب می گوید جان داداش هر کس دیگه ای بود نمی آمدم. چه اینکه او پیش از این دعوت بزرگترین سلبریتی شما یعنی مهران مدیری را هم برای حضور در دورهمی رد نموده بود.

از حال و روز شما همین بس که این روزها دست به دامان نمک ریختن گزارشگری می شوید که بخش زیادی از شهرتش را مدیون احکام نهادهای نظارتی است. امثال دایی اما، راهی استودیویی کوچک می شوند تا بزرگی مهره مغضوب شما را به نمایش بگذارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 999

به "رفتار عجیب تلویزیون ، کاش حبس و محرومیت برای عادل بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار عجیب تلویزیون ، کاش حبس و محرومیت برای عادل بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید