شهروندان هشترودی از دورهمی&zwnjهای شب یلدا خودداری نمایند

به گزارش کالارنا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: مردم از دورهمی های خانوادگی به خصوص در شب یلدا جلوگیری نمایند، چراکه اگر فاصله ها رعایت نشود، موج چهارم کرونا در منطقه شیوع پیدا نموده و صدمات جبران ناپذیری خواهد زد.

شهروندان هشترودی از دورهمی&zwnjهای شب یلدا خودداری نمایند

امین امینیان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان هشترود، از ابتلای 1068 نفر از اهالی این شهرستان به کرونا اطلاع داد و افزود: بر اثر شیوع کرونا، 40 نفر از شهروندان فوت نموده و با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ماموران آموزش دیده شهرداری، به خاک سپرده شدند.

وی افزود: بیشترین آمار ابتلا به کرونا در ادارات مربوط به شبکه بهداشت و بیشترین آمار ابتلای کرونا در روستاها نیز مربوط به روستای عجمی به تعداد 30 نفر است.

وی با بیان اینکه 92 درصد از مبتلایان به کرونا در هشترود بهبود یافته اند، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا ویروس، از 2531 نفر در شهرستان هشترود نمونه برداری شده است.

امینیان ادامه داد: همکاری مردم در قطع کردن زنجیره شیوع کرونا موثر است، بنابرین مردم نباید نسبت به شرایط زرد موجود خوشبین باشند، چراکه این شرایط دارای ثبات نبوده و بسیار شکننده است.

به گزارش خبرنگاران، وی یادآور شد: با اجرای قرنطینه معکوس برای هشت هزار نفر در هشترود، ویژه افراد مسن و افراد دارای بیماری های زمینه ای، میزان تلفات به حداقل خواهد رسید.

فرماندار هشترود گفت: تمامی ادارات خدمات رسان با 100درصد نیروها و سایر ادارات با 75 درصد از نیروهای خود در محیط کار حاضر شوند.

وی افزود: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تمامی اماکن فرهنگی، دانشگاه ها، مدارس و برگزاری نماز آدینه همچنان تعطیل است.

وی در انتها از عملکرد شهرداری در کنترل تاکسی ها و بهبود شرایط بهداشتی آرمستان های شهر اظهار گلایه مندی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1631

به "شهروندان هشترودی از دورهمی&zwnjهای شب یلدا خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان هشترودی از دورهمی&zwnjهای شب یلدا خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید