آشنایی با طبیعت گردی در تور تایلند

به گزارش کالارنا، هر کجای تایلند که بروید ایده ای برای سرگرمی خواهید یافت که یکی از انها طبیعت گردی است، تایلند با اقلیمی مساعد جنگلهای بارانی مملو از طبیعتی شگفت انگیز شده است که در هر گوشه  اش فرهنگی را پینهان نموده از آداب غذا خوردن تا زیستن در جنگلهای معتدل جنوب شرقی اسیا که ماجراجویی را برای گردشگران به اوج خود رسانده است.

آشنایی با طبیعت گردی در تور تایلند

تایلند فرصت های بی نظیری برای اکتشاف، هیجان و ماجراجویی فراهم می کند. تایلند تنها به خیابان های شلوغ، جنب و جوش شهری، کافه های رنگارنگ و خوشگذرانی های شبانه ختم نمی شود. اگر قصد دارید به تور تایلند بروید باید بدانید که فرصتی فوق العاده در اختیار دارید تا کاملا از زندگی معمولی روزمره فاصله بگیرید و ضربان قلبتان را بالا ببرید.

زیپ لاین در تور تایلند

از دریا به آسمان، ماجراجویی بعدی، شما را از میان مناظر نفس گیر جنگل های بارانی چیانگ مای می گذراند. شما به تابی یک نفره متصل می شوید و سپس به حالت معلق، توسط کابل از دل جنگل های 1500 ساله تایلند عبور می کنید. در اینجا فعالیت هایی نظیر دوچرخه سواری کوهستانی و صخره نوردی ارائه می شوند. همچنین، در صورت تمایل می توانید در یکی از خانه های روستایی مورد اعتماد تایلندی اقامت کنید.

چتربازی در تایلند

درباره هیجان زیاد پاراشوت نیازی به توضیح اضافه نیست. اگر به دنبال تعطیلاتی هستید که بتوانید کمی آدرنالین خالص تزریق کنید، این تفریح فوق العاده است. آب و هوای تایلند در 365 روز سال خوب است و این بدان معناست که هر روز امکان چتربازی و پریدن مهیاست.

قایقرانی در تایلند

حالا نوبت آن رسیده که کمی از طبیعت دریایی و مناظر حیرت انگیز تایلند لذت ببرید. در هر کجا که بخواهید، پوکت، کرابی، جزیره ساموی، پارک ملی خاو سوک، ترانگ و پارک ملی تاروتاو… خدمات قایقرانی ارائه می شود. کارکنانی که در این فعالیت خدمت می کنند بسیار وارد و کارآمد هستند و مکان های فوق العاده ای برای قایقرانی در نظر دارند که ممکن است از چند ساعت تا شش روز به طول بیانجامد.

غارنوردی در تایلند

سری به غارهای عظیم و قدیمی که در ایالت پانگ ماپا وجو دارند، بزنید! در اینجا می توانید در معرض خطرات زیرزمینی قرار بگیرید و با حیات وحش، تاریخ و زمین شناسی تایلند آشنا شوید. کارشناسان و راهنمایان شما را در مسیر دخمه های پر پیچ وخم، غارهای عمودی و ویران شده همراهی خواهند کرد. همچنین، می توانید با قایق به عمق غارها رفته و مناظر بی نظیر تایلندی را نظاره گر باشید.

از پناهگاه فیل ها دیدن کنید

پارک ملی و طبیعی فیل ها، از فیل هایی که در صنعت گردشگری و سرگرمی مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند نگهداری می کند و در مساحتی 300 هکتاری در دره زیبای مائو تانگ (نزدیکی چیانگ مای) بیش از 30 فیل نجات یافته را تحت حفاظت دارد.

غواصی کم عمق

زندگی دریایی سواحل تایند را از نزدیک ببینید. در این فعالیت بی نظیر، شما می توانید در میان آب های زمردین از بین صخره های زیبا عبور کنید. برای مثال می توانید در نهایت آرامش، از زیبایی های زندگی دریایی جزایر ملی سیمیلان و سورین در ایالت پهانگ نگا لذت ببرید.

دوچرخه سواری در کوهستان های تایلند

کمی به فیل ها استراحت دهید و خودتان تلاش کنید. دوچرخه سواری کوهستانی در این کشور به شدت محبوب است و تورهای بسیاری به این منظور وجود دارند. شما می توانید بسته به انتخابتان از سه ساعت تا یک روز از این تجربه لذت ببرید و یا حتی تور ویژه شبانه را انتخاب کنید. در این تور شما را در عرض سه ساعت با شهر پر هیاهوی بانکوک آشنا می کنند.

آبشارنوردی در تایلند

این ماجراجویی برای دوستداران صخره نوردی مناسب است. تنها کافی است که خودتان را به درون نیروی آبشار پرتاب کنید و لذت ببرید. برنامه های متفاوتی برای ماجراجویی در دل آبشارهای قدرتمند تایلند وجود دارد. زمانی که لبه صخره آبشاری به ارتفاع 35 فوت بایسیتد و لغزندگی زمین زیر پایتان را احساس کنید، بدون شک حس خواهید کرد که قلبتان از سینه بیرون می زند.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 278

به "آشنایی با طبیعت گردی در تور تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با طبیعت گردی در تور تایلند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با طبیعت گردی در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید