فیدلیتی در تست رانندگی مشتریان بیشترین نمره را گرفت

به گزارش کالارنا، فیدلیتی یکی از خودروهای پیروز داخلی است که گروه بهمن با سرمایه گذاری بسیار زیاد برای اولین بار در کشور، پلتفرم آن را خریداری کرد که حاصل طراحی در سال 2019 است. اکنون خطوط فراوری فیدلیتی به طور کامل در داخل کشور ایجاد شده است. در ماه های قبل، بهمن موتور با دعوت از قطعه سازان داخلی برای توسعه داخلی سازی این خودروی زیبا، مدرن و لوکس برنامه ریزی کرد.

فیدلیتی در تست رانندگی مشتریان بیشترین نمره را گرفت

شرکت بهمن موتور باتوجه به عرضه خودرو فیدلیتی در ماه آینده، از متقاضیان تست این خودرو دعوت به عمل آورد. در برنامه ای ضمن معرفی کامل این خودرو، متقاضیان توانستند رانندگی با آن را تجربه کردند. نظرات به دست آمده از این تست درایو به گونه ای بود که مشتریان در همه شاخص ها این خودرو را پسندیدند. ازجمله مواردی که توجه خاص مشتریان را به خود جذب کرد، قدرت موتور و حرکت جاده ای بود که طی آن مراجعه نمایندگان تمایز فیدلیتی با محصولات دیگر روز بازار را تشریح کردند.

در سال اول فراوری 9 هزار دستگاه برنامه ریزی شده است که این تعداد در سال های آینده به بیش از 20 هزار خودرو در سال افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است زمان شروع فروش این محصول هفته اول تیر ماه و به لطف خرید پلتفرم آن با قیمت پایین تر از دیگنیتی (749 میلیون و 500 هزار تومان) و متناسب با قیمت محصولات فراوری داخل قیمت گذاری خواهد شد تا رضایت مشتریان تأمین گردد. همین موضوع باعث شده است تا در این بازه قیمتی بی رقیب باشد و به گزینه ای مجذوب نماینده برای مشتریان تبدیل گردد.

این محصول به علت اینکه محصول استراتژیک گروه بهمن محسوب می گردد، هم ازنظر قیمت و هم از نظر کیفیت می تواند با خودروهای هم سطح خود رقابت کند. گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر و یک سال با 20 هزار کیلومتر سرویس رایگان برای این خودرو اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی نسخه فراوریی بهمن فیدلیتی

فیدلیتی یک کراس اوور بزرگ و به نسبت لوکس است که 7 نفر ظرفیت دارد. این خودرو قرار است در 2 نسخه 5 و 7 جایگاه به بازار بیاید و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و احتیاج خود تیپ موردنظر را انتخاب نمایند. فیدلتی از نظر مشخصات فنی بسیار نزدیک به چری تیگو 7 به نظر می رسد و از پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو (مشترک با خودروهای چری) با قدیت 147 یا 157 اسب بخار (به روایت منابع مختلف) نیرو می گیرد. یک گیربکس CVT یا نسخه دوبل کلاچ اتوماتیک باز هم مانند محصولات چری، وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو را بر عهده دارد. هرچند که بهمن موتور فیدلیتی را به عنوان یک SUV معرفی نموده است، اما باید گفت که عملاً شاهد عرضه یک کراس اوور تک دیفرانسیل ساده به بازار کشورمان هستیم و بدیهی است که نمی تواند در زمینه عملکرد خارج از جاده ای، حرف چندانی برای گفتن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مشخصات رسمی خودرو فیدلیتی شرکت بهمن موتور اعلام شد

از جمله امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی فیدلیتی می توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایش لحظه ای فشار باد تایرها، جایگاه برقی راننده و سرنشین به همراه گرمکن، برف پاک کن با سنسور باران، فرمان چرمی و مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیا، صفحه نمایشگر لمسی 25.10 اینچی، انتقال تصویر تلفن همراه به سیستم مولتی مدیا (میرور لینک)، شارژ وایرلس تلفن همراه، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، جلوآمپر 3.12 اینچی دیجیتال، تثبیت نماینده سرعت خودرو، چراغ ها با تکنولوژی Full LED، روشنایی اتوماتیک چراغ های جلو، سانروف پانوراما، سیستم هوشمند بازشدن اتوماتیک در صندق عقب (به وسیله پا)، کالیپرهای قرمز سیستم ترمز و … اشاره نمود.

در بحث ایمنی نیز به ترمز ضدقفل، کنترل کشش (TCS)، سیستم کمکی ترمز BA-EBD-EBA، کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی، کنترل پایداری الکتریکی، هشداردهنده انحراف از خطوط، تشخیص نقاط کور، ترمز پارک برقی به همراه توقف اتوماتیک، دوربین 360 درجه، ایربگ راننده، سرنشین و جانبی و سیستم تشخیص مانع مجهز است.

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2370

به "فیدلیتی در تست رانندگی مشتریان بیشترین نمره را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیدلیتی در تست رانندگی مشتریان بیشترین نمره را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید