قاسمی نژاد: جدایی از فولاد سخت بود، پیکان اهداف بزرگی دارد

به گزارش کالارنا، هافبک تازه تیم فوتبال پیکان می گوید که شاگردان مجتبی حسینی اهداف بزرگی در فصل جاری دارند.

قاسمی نژاد: جدایی از فولاد سخت بود، پیکان اهداف بزرگی دارد

محمد قاسمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره جدایی اش از فولاد خوزستان گفت: واقعیت این است که دوست نداشتم از این تیم جدا شوم و حتی در این زمینه با جواد نکونام هم صحبت کردم و ایشان هم تمایل داشت که بمانم. به علت شرایط خانواده ام می خواستم به تهران بیایم و در نهایت این اتفاق رخ داد. از طرفی تمایل داشتم در تیمی بازی کنم که بیشتر شانس حضور در ترکیب ثابت را داشته باشم و دنبال یک چالش تازه بودم.

وی اضافه نمود: 4 سال با نکونام و همکارانش کار کردم و چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم. جدایی از فولاد واقعا برایم سخت بود ولی به هر حال باید این تصمیم را می گرفتم. دلم برای همبازی های سابقم تنگ می گردد و برای فولاد آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم این تیم نتایج خوبی بگیرد تا مردم خوزستان همواره شادمان باشند.

قاسمی نژاد در مورد پیوستن به پیکان گفت: قبل از اینکه قرارداد ببندم با مجتبی حسینی صحبت و احساس کردم که پیکان هدف های بزرگی دارد. پیکان تیمی ریشه دار با ساختار و امکانات خوب است و بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد. شادمانم به تیمی پیوستم که مجتبی حسینی هدایتش را بر عهده دارد و امیدوارم تجربیاتم را به برترین شکل در پیکان به کار بگیرم و بازیکن تاثیرگذاری برای تیمم باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2337

به "قاسمی نژاد: جدایی از فولاد سخت بود، پیکان اهداف بزرگی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی نژاد: جدایی از فولاد سخت بود، پیکان اهداف بزرگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید