قعله کلیکنی؛ از جاذبه های توریستی- تاریخی ایرلند، عکس

به گزارش کالارنا، جزیرهٔ ایرلند سومین جزیرهٔ عظیم اروپا و بیست دو دومین آبخوست عظیم جهان است که در شمال غربی اروپا واقع شده است و شامل جمهوری ایرلند و ایرلند شمالی است.

قعله کلیکنی؛ از جاذبه های توریستی- تاریخی ایرلند، عکس

برای سفر با نرخ تورهای پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

دوبلین(Dublin) پایتخت و پرازدحام ترین شهر کشور جمهوری ایرلند است، این شهر بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و در کرانه رود لیفی واقع شده است. شهر دوبلین از سال 1922 رسما بعنوان پایتخت جمهوری ایرلند معرفی شد.

قعله کلیکنی در ایرلند

درصورتی که 130 کیلومتر از دوبلین به طرف جنوب شرق بروید به قلعه کیلکنی خواهید رسید. قلعه کیلکنی در ایرلند در سال 1195 توسط ویلیام مارشال بنا شد. این قلعه بر روی زمین بلندی که به خوبی مشرف به رود نور است، ساخته شده است. امروزه، یکی از دلایل اصلی سفر به شهر کوچک کیلکنی، دیدن قلعه کلیکنی است.

در قرن سیزدهم قعله کلیکنی با داشتن چهار برج مدور در گوشه آن و یک گودال عظیم یکی از مهمترین پایگاههای دفاعی مهم شهر بود. در سال 1967 این ملک به شهروندان کلیکنی در ازای 50 پوند انتقال داده شد و قلعه و زمین آن اکنون تحت مدیریت گالری آثار هنری عمومی ایرلند است.

در قرن بیستم بخش عظیمی از قلعه کلیکنی بازسازی و بازسازی شد و همچنین درهای آن برای بازدید عمومی گشوده شد. باغ زینتی زیبایی در زمین گسترده ای در این قعله ساخته شده است و یکی از پربیننده ترین مکانهای توریستی در ایرلند می باشد در قسمتی از این باغ هنرهای ملی برای نمایش قرار داده شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1543

به "قعله کلیکنی؛ از جاذبه های توریستی- تاریخی ایرلند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قعله کلیکنی؛ از جاذبه های توریستی- تاریخی ایرلند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید