نام این رستوران های چارلستون را از قلم نیاندازید(بخش اول)

به گزارش کالارنا، این شهر کوچک مجذوب کننده بر روی دریا معلق است و درختان نخل در مرکز این شهر شلوغ با مغازه های کوچک و کافه های محلی تلفیق جالبی به وجود آورده است.

راه رفتن در امتداد خیابان شاه (King Street)در این شهر، احساس آرامش خوبی را برای بازدیدکنندگان به وجود می آورد. در چارلستون معماری قرن 18 به خوبی به نمایش گذاشته شده است و ساختمان هایی که با سبک ویکتوریا و گرجستان ساخته شده ، در آن دیده می شوند. از سویی دیگر، بسیاری از ساختمان های قدیمی و رستوران ها در این شهر بازسازی شده اند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

نام این رستوران های چارلستون را از قلم نیاندازید(بخش اول)

رستوران Chophouse

رستوران Chophouse به علت ارائه استیک های لذیذ و آبدار معروف هستند. در این رستوران آمریکایی انواع استیک ها به علاوه مخلفات گوناگون سرو می شود. این رستوران بسیار شناخته شده و حرفه ای است، به طوری که نام آن در میان 17 رستوران برتر که در سال 2015 از سوی سایت Yelp اعلام شد، دیده می شود. در این رستوران ، ماکارونی لذیذ خرچنگ و مخلوطی از پنیر و ذرت خیلی تند به علاوه نوعی کرم مخصوص عرضه می شود.

نوع رستوران: فول سرویس

ساعات کار: 4 بعد از ظهر تا 2 نیمه شب

علت معروف بودن آن: استیک های برتر

رستوران Hominy Grill

رستوران Hominy Grill به علت وعده غذایی brunches که ترکیبی از صبحانه و ناهار می باشد و بسیار وسوسه انگیز است، معروفیت دارد. این رستوران منعکس کننده احساسات ناسیونالیستی ویرجینیای جنوبی نیست، بلکه در مرکز تجاری این شهر به عرضه غذاهای لذیذ خود می پردازد.

در این رستوران، میگو و بلغور های خوشمزه به علاوه گوجه فرنگی های نارس سرخ شده و ترد سرو می شود. رستوران مورد بحث در سال 1966 تأسیس شد، مالک آن رابرت استهلینگ است و هدف آن پخت غذاهایی به سبک آمریکای جنوبی است.

سفارش کیک کوچک هالیپینو که از خمیر ذرت درست می شود و به سرعت نیز طبخ می شود برای آغاز مناسب است. برای ادامه می توانید گوشت دنده دودی و یا حتی مقداری مرغ نیمه سرخ شده سفارش دهید. سفارش خود را می توانید با کمی ژامبون و سبزیحات به دلخواه خودتان تکمیل کنید.

درجه رستوران: میانه

ساعات کار: 7:30 صبح تا 9:30 شب

علت معروفیت: میگو و بلغور

رستوران Coast Bar & Grill

این رستوران در منطقه ای از شهر واقع شده که از فضایی باز و هوای آزاد برخوردار است. درختان نخل در داخل عمارت رستوران و روی صفحات اصلی منوی غذا به چشم می خورد و امکان انتخاب غذاهای دریایی مانند سوپ خرچنگ ساحلی و سالاد صدف خوراکی سرخ شده برای مشتریان وجود دارد.

در این رستوران خرچنگ تیلاپیای پوست گرفته شده که با خرچنگ، پیاز، کرم پارمسان، و لوبیا سبز سرخ شده در صدر غذاها واقع شده است. بعلاوه غذاهای تخصصی مانند کیک کارولینای خرچنگ نیز که با لیموی لذیذ پخته شده نیز در آن سرو می شود.

درجه رستوران: فول سرویس و درجه یک

ساعات کار: 05:30 بعد از ظهر تا 10:00 شب (روزهای آدینه و شنبه تا 11 شب)

علت معروفیت: محوطه باز

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2251

به "نام این رستوران های چارلستون را از قلم نیاندازید(بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام این رستوران های چارلستون را از قلم نیاندازید(بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید