نمایش فیلم هایی از جاذبه های گردشگری ایران در مدرسه های چین

به گزارش کالارنا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نمایش فیلم هایی از جاذبه های گردشگری ایران در مدرسه های چین صورت گرفت.

نمایش فیلم هایی از جاذبه های گردشگری ایران در مدرسه های چین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

ایران در مدرسه چینی

حسین خلیفی کیوی، فعال گردشگری و فرهنگی در چین به عنوان تهیه نماینده این فیلم ها با اشاره به نمایش فیلم هایی از تاریخ و جاذبه های گردشگری ایران در مدرسه ای با 200 نفر جمعیت که به منظور آشنایی با فرهنگ ایران انجام شد، گفت: ما برای معرفی هرچه بیشتر ایران در عرصه های مختلف فرهنگی و گردشگری باید از هر فرصتی استفاده نموده و در قالب های مختلف کشور عزیزمان ایران را به همه جهانیان بشناسانیم. او اضافه کرد: در کتابهای چینی ها درباره تاریخ کشورها مخصوصا ایران اشاره های زیادی شده است. در این کتابها معمولا ایران را با سرزمین پارسی می شناسند. برگزاری کارگاه های این چنینی برای معرفی ایران می تواند علاوه بر تمدن و فرهنگ چند هزار ساله پارسی، ایران مدرن را نیز به دانش آموزان نشان دهد.

افشین الهی به نمایش این فیلم ها در مدرسه ای در شهر خانگو استان جی جیانگ چین اقدام کرد و درباره آن گفت: اتفاق مثبتی بود، در حدود 200 نفر در مجموع کلاس هایی که این فیلم نمایش داده شد، حضور داشتند. او درباره بازتاب نمایش این فیلم ها در مدرسه ای چینی اظهار کرد: طبق صحبت با مسئولان مدرسه، فیلم و فایل هایی مربوط به تاریخ و گردشگری ایران به وسیله کنسولگری ایران می تواند در اختیار معلمان تاریخ و جغرافیا قرار بگیرد تا در سرفصل های درسی از آنها استفاده و حتی تدریس نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1947

به "نمایش فیلم هایی از جاذبه های گردشگری ایران در مدرسه های چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش فیلم هایی از جاذبه های گردشگری ایران در مدرسه های چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید