واکنش چین به درخواست غرامت برای شیوع کرونا

به گزارش کالارنا، ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه چین امروز، یکشنبه اظهار کرد، چین و آمریکا از همکاری با یکدیگر سود خواهند برد و از اختلاف، متضرر می شوند. او همچنین خواهان یافتن راهکاری برای هم زیستی مسالمت آمیز میان دو کشور شد و کوشش بعضی کشورها برای وادار کردن چین به پرداخت غرامت بر سر شیوع کروناویروس جدید را خیالبافی توصیف کرد.

واکنش چین به درخواست غرامت برای شیوع کرونا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در کنفرانس خبری سالانه خود گفت، چین و آمریکا نیازمند شروع هماهنگی در زمینه سیاست های کلان مالی و اقتصاد جهانی هستند.

او با اشاره به اینکه پکن و واشنگتن هر دو از همکاری سود خواهند برد و اختلاف و رفتار خصومت آمیز برای هر دو طرف زیان بار است، تاکید نمود، دو طرف باید راهی برای هم زیستی مسالمت آمیز بیایند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وی در بخش دیگری از سخنانش گفت، افرادی که خواهان وادار کردن چین به پرداخت غرامت بر سر شیوع کرونا هستند، خیالبافی می نمایند.

او در ادامه گفت، آمریکا باید دست از اتلاف وقت بردارد و به خبرنگاران گفت، چین آماده همکاری با آمریکا با روحیه همکاری و احترام متقابل است.

وزیر خارجه چین در ادامه سخنانش ابراز امیدواری کرد که آمریکا و کره شمالی گفتگوی معنی دار خود را در نزدیک ترین زمان ممکن از سر گیرند.

وی یادآور شد، آمریکا نباید نتایج به دست آمده از این مذاکرات را به باد دهد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1307

به "واکنش چین به درخواست غرامت برای شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چین به درخواست غرامت برای شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید