پاسخ رییس شورای یزد به شایعات مطرح گردیده درباره وی

به گزارش کالارنا، رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که دوره فعالیت هیئت رئیسه در شورای شهر یک ساله است، گفت: من هیچ وقت نگفتم در دوره های بعدی انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر یزد کاندیدا نمی شوم.

پاسخ رییس شورای یزد به شایعات مطرح گردیده درباره وی

غلامعلی سفید در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مورد مطالبی که در فضای مجازی مبنی بر عدم کاندیداتوری وی در انتخابات سال دوم هیئت رئیسه شورای شهر یزد منتشر گردیده است، گفت: من در اولین جلسه نشست خبری پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد خطاب به خبرنگاران عرض کردم که انتخابات هیئت رئیسه یک ساله است و اعضا می توانند در صورت عدم رضایت از عملکرد اینجانب برای سال دوم به فرد دیگری رآی بدهند.

وی با بیان این که یک سال از فعالیت اعضای شورای شهر یزد گذشته است، اظهار کرد: امروز چهارشنبه هشتم شهریور 97 انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر برای سال دوم این دوره شورا برگزار می گردد.

سفید، ریاست شورا را نمودی از هویت شورای اسلامی شهر یزد دانست و اضافه کرد: رییس شورای اسلامی شهر حق ندارد خودش مستقل تصمیم گیری کند و فقط باید نظرات دیگر اعضای شورای شهر را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگاران، همزمان با اتمام فعالیت یک ساله اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد، در 93 جلسه شورای یزد انتخابات هیئت رئیسه برگزار و اعضای جدید معرفی شدند.

امروز چهارشنبه هشتم شهریور در جلسه علنی شورای اسلامی که با حضور تمام اعضای شورا برگزار گردید، انتخابات هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد برای سال دوم برگزار و در این انتخابات، غلامعلی سفید با کسب 11 رأی موافق برای دومین بار به عنوان رییس هیئت رئیسه شورای شهر یزد انتخاب شد.

مرتضی شایق هم با کسب 10 رأی موافق به عنوان نایب رییس، پاکنژاد با هشت رأی موافق به عنوان منشی اول، دکترمهدی کاشفی زاده با اخذ هشت رأی به عنوان منشی دوم و محسن عباسی هرفته با کسب 10 رأی موافق برای دومین سال متوالی به عنوان سخنگوی شورای شهر یزد منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 339

به "پاسخ رییس شورای یزد به شایعات مطرح گردیده درباره وی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ رییس شورای یزد به شایعات مطرح گردیده درباره وی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید