پیغام تسلیت رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف به درگذشت محمدرضا سعیدی

به گزارش کالارنا، در پی درگذشت محمدرضا سعیدی، رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف پیغام تسلیتی صادر کرد.

پیغام تسلیت رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف به درگذشت محمدرضا سعیدی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، در پی درگذشت محمدرضا سعیدی، مجتبی باقرزاده، رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف پیغام تسلیتی صادر کرد.

متن پیغام به این توضیح است:

از شمار دو چشم یک تن کم وز شمار خرد هزاران بیش

با کمال تاسف و تاثر به اطلاع می رساند، متاسفانه روز آدینه 27 تیر ماه 1399 همکار عزیز، فرهیخته و ارجمندمان جناب آقای محمدرضا سعیدی استاد بازنشسته دانشگاه صنعتی شریف، رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان و رئیس سابق دانشکده شیمی دارفانی را وداع گفتند.

آن شادروان به عنوان یکی از اسوه های علم و اخلاق و یکی از سرآمدان برجسته علمی کشور همیشه مورد احترام جامعه علمی کشور بودند.

یاد و خاطره ایشان همیشه در دل و ذهن همکاران و دانشجویان آن شادروان و بطورکلی جامعه علمی کشور به نیکی باقی خواهد ماند.

از جانب خود و همکاران دانشکده شیمی این فقدان عظیم را به همسر گرامی، فرزندان عزیز و خانواده محترم آن مرحوم و همچنین به خانواده عظیم دانشگاه صنعتی شریف و جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده و از خدای عظیم برای آن شادروان آمرزش و غفران و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می کنیم.

با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا از جانب خانواده محترم مرحوم سعیدی مراسم ترحیم برای عموم برگزار نخواهد شد. دانشکده شیمی در زمان مقتضی مراسم عظیمداشتی با حضور خانواده و دوستداران ایشان برگزار خواهد نمود که زمان آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1390

به "پیغام تسلیت رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف به درگذشت محمدرضا سعیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت رئیس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف به درگذشت محمدرضا سعیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید