چهار سیاست کلان برای ریاست در ورزش جانبازان دارم

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، سیدمحمدشروین اسبقیان امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان با کسب آرای لازم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

چهار سیاست کلان برای ریاست در ورزش جانبازان دارم

وی در انتها این مجمع انتخاباتی و در جمع خبرنگاران گفت: از همه روسای هیات ها و دیگر اعضای مجمع که با وجود شرایط حاد کرونایی در انتخابات شرکت کردند تا به ثبات مدیریت در فدراسیون یاری نمایند تشکر می کنم. این افراد ایثار واقعی داشته و نشان دادند سرباز این عرصه هستند.

اسبقیان با بیان اینکه برای برای دوره ریاستش برنامه چهار ساله دارد، گفت: این برنامه ها در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دنبال می گردد. در بخش کوتاه مدت حضور پیروز در پارالمپیک توکیو و بعد از آن حضور در بازی های پارآسیایی برای مان اهمیت دارد. اینها رویدادهایی هستند که فدراسیون نمی تواند از اهمیت آنها غافل باشد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان همچنین توسعه ورزش های همگانی، توسعه ورزش قهرمانی و توجه به برنامه های علمی، پژوهشی و استعدادیابی را جزو سیاست های کلان مورد نظر خود برای ریاست در فدراسیون جانبازان عنوان نمود.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان برنامه ها و سیاست های پیش بینی شده خود برای دوره چهار ساله در این فدراسیون را تشریح کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1143

به "چهار سیاست کلان برای ریاست در ورزش جانبازان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار سیاست کلان برای ریاست در ورزش جانبازان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید