کومیته تیمی مردان ایران راهی ملاقات نهایی شد

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کاراته ایران درحالی وارد روز پایانی این دوره از رقابتها شد که از دو روز قبلی دو طلا ، سه نقره و 5 برنز کسب نموده و برای کسب حداقل عنوان نایب قهرمانی احتیاج به کسب هر دو مدال طلای کومیته تیمی بانوان و آقایان دارد.

کومیته تیمی مردان ایران راهی ملاقات نهایی شد

امروز رقابتهای کومیته تیمی برگزار می گردد که تا اینجای کار تیم مردان ایران به فینال رسیده است. این تیم دور نخست سه بر صفر هند را شکست داد. بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و یونس نوروزی مقابل حریفان خود به فزونی دست یافتند. ذبیح الله پورشیب، ایمان سنچولی و بهمن عسگری با سه پیروزی در مقابل تساوی سعید احمدی و شکست سمندر برابر هنگ کنگ 3بریک پیروز از تاتامی خارج شد.

مردان کومیته ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تایلند رفت و با پیروزی های گنج زاده، بهمن عسگری و ایمان سنچولی سه بر صفر پیروز شد و به ملاقات نهایی راه پیدا کرد. تیم ملی مردان برای رسیدن به مدال طلای کومیته تیمی تا ساعاتی دیگر باید مقابل نماینده میزبان رقابت کند.

در بخش بانوان نیز، تیم ملی کومیته تیمی بانوان نیز باید با قزاقستان مبارزه کند. ملاقات بانوان نیز تا یک ساعت دیگر شروع خواهد شد.

برای تیم ملی کاراته ایران تا به امروز امیرمهدیزاده و حمید عباسعلی 2 مدال طلا، سعید احمدی و سحر کرجی 2 نشان نقره، الهه رضازاده، ذبیح الله پورشیب و مهران قربانعلی پور به همراه تیم های کاتای مردان و بانوان 5 نشان برنز کسب نموده اند. مهسا افسانه، رضا روشن، ابراهیم حسن بیگی، رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

سیزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز آدینه 13 شهریورماه با شرکت 285 کاراته از 33 کشور در یوکوهامای ژاپن شروع و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 961

به "کومیته تیمی مردان ایران راهی ملاقات نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومیته تیمی مردان ایران راهی ملاقات نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید