گردشگری آن هم از نوع پزشکی!

به گزارش کالارنا، گاهی پیش می آید که سفرها انگیزه های دیگری به غیر از گردشگری و سیر و سیاحت دارند

به عنوان مثال افراد به دلایلی مختلفی ترجیح می دهند فرایند درمان بیماری های شان را در کشورهای دیگری که در درمان آن نوع بیماری یا اختلال شهرت دارند و یا از پزشکان حاذق تری برخوردار است، به انجام برسانند. اگر خدای ناکرده بیماری خاص یا مشکل جسمی ویژه ای دارید که احتیاجمند درمان در کشورهای خارجی هستید خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم تا بدانید صورت احتیاج برای حل چه مسئله ای بهتر است از سیستم درمانی کدام کشور استفاده نمایید. با خبرنگاران همراه باشید.

گردشگری آن هم از نوع پزشکی!

هند، بیماری های قلبی و ارتوپدی

هندوستان یکی از بهترین کشورها برای گردشگری پزشکی محسوب می گردد. این کشور خدمات پزشکی را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به بیماران ارائه می دهد. بیمارستان های مدرن و مجهز، بهترین کادر درمانی و تشخیصی، فناوری،ها ابزارها و امکانات پیشرفته، این کشور را به یکی از برترین کشورهای ارائه نماینده خدمات پزشکی، به خصوص در رابطه با بیماری های قلبی - عروقی و ارتوپدی تبدیل نمودهاست. این ویژگی ها باعث شده است تا گردشگری پزشکی این کشور سالانه رشدی سه درصدی داشته باشد. به گزارش اکونومیست، هند در سال 2012 بیش از 2.2 میلیارد دلار از راه گردشگری پزشکی کسب درآمد نموده است. اصلی ترین مشتریان خدمات پزشکی این کشور، آمریکایی ها، کانادایی ها و اروپایی ها می باشند. خب معلوم است، یک عمل قلب باز در هند تقریبا چند ده هزار دلار کمتر از کشورهای مبدا تمام می گردد.

ترکیه، چشم پزشکی

ترکیه یکی از بهترین کشورهای ارائه دهنده خدمات پزشکی در زمینه چشم پزشکی است. مزیت اصلی این کشور ارائه خدمات درمانی-تشخیصی با کیفیت بالا و هزینه ای اندک حتی نسبت به کشورهای آسیایی می باشد.

تایلند، جراحی های زیبایی

تایلند از قطب های جراحی های زیبایی می باشد. هزینه پیچیده ترین عمل های زیبایی در این کشور از قیمت بلیت هواپیما هم کمتر است.

کره جنوبی، جراحی های ستون فقرات و سرطان

کره جنوبی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا از لحاظ فناوری است. این کشور در تخصص جراحی های ستون فقرات و تشخیص و درمان سرطان دارای سابقه درخشانی است. بیشتر بیمارستان ها و مراکز درمانی این کشور به طور کامل دیجیتالی بوده و پرونده پزشکی بیماران نیز به صورت الکترونیکی بایگانی می گردد.

مالزی، طب پیشگیری

سالانه نیم میلیون گردشگر پزشکی به کشور مالزی سفر می نمایند. شهرت اصلی این کشور ارائه دو پکیج ویژه به نام مرد سالم و زن سالم است. هدف این پکیج ها ارائه خدمات پیشگیرانه من جمله معاینات بالینی و آزمایشگاهی با هزینه ای پایین می باشد. هزینه این برنامه تنها 340 دلار است، در حالی که در آمریکا همین برنامه 2500 دلار تمام می گردد.

مجارستان، خدمات دندانپزشکی

دلیل معروفتین کشور مجارستان به چشمه های آب گرمش است اما بیشتر از هر کشوری در این سرزمین، دندانپزشک وجود دارد؛ بنابراین طبیعی است که به مرکز دندانپزشکی دنیا مشهور گردد. اگر به دنبال جراحی ترمیمی فک و صورت، کاشت و خدمات دندانپزشکی دیگری هستید، جایی بهتر از مجارستان پیدا نمی کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 595

به "گردشگری آن هم از نوع پزشکی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری آن هم از نوع پزشکی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید