گره های جهت سرمایه گذاران در بوشهر گشوده شود

به گزارش کالارنا، استاندار بوشهر گفت: فعالیت بخش خصوصی در اجرای طرح های اشتغال زایی نقش موثری دارد و باید با مانع زدایی و گره گشایی زمینه همکاری با آنان بیش از پیش فراهم شود.

گره های جهت سرمایه گذاران در بوشهر گشوده شود

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در نشست شورای اداری استان گفت: بخش خصوصی در عرصه سرمایه گذاری و اجرای طرح های اشتغال زایی نقش موثری دارد و باید با مانع زدایی و گره گشایی زمینه همکاری با آنان بیش از پیش فراهم شود.

او افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در اولویت برنامه های استان است. در این زمینه کارهای مهم و موثری انجام شده، ولی فرصت های فراوانی در این عرصه وجود دارد.

استاندار بوشهر از تلاش مدیران برای رسیدگی به مطالبات مردم تشکر کرد و ادامه داد: اتحاد، همدلی و تفاهم مسئولان در همه رده ها زمینه تحقق مطالبات مردم را بیش از پیش فراهم کرده است.

محمدی زاده همچنین 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت و گفت: پاسداشت این روز در همه شهرستان ها مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: هر چند طرح واکسیناسیون فرایند اجرایی مطلوبی دارد، ولی باید شتاب گیرد تا جامعه بیش از پیش در برابر کرونا ایمن شود.

استاندار بوشهر به آغاز فصل گردشگری در استان هم اشاره کرد و ادامه داد: امکانات لازم برای استقبال از گردشگران در همه شهرستان ها با فرهنگسازی رعایت دستورهای بهداشتی در مقابله با کرونا فراهم شود.

تاکید بر پرداخت مطالبات بازنشستگان یکی دیگر از مطالبی بود که محمدی زاده مطرح نمود.

او یکی از برنامه های ویژه دولت برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه های مازاد را، فروش اموال غیر منقول مازاد دستگاه های اجرایی مطرح نمود و از مسئولان استان خواست این امر را در دستور کارشان بگذارند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2246

به "گره های جهت سرمایه گذاران در بوشهر گشوده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گره های جهت سرمایه گذاران در بوشهر گشوده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید