5 نکته کاربردی در سفر به کشور ژاپن ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به ژاپن

به گزارش کالارنا، کشور ژاپن یکی از پر رسم و رسوم ترین کشورهای دنیا است. رعایت این رسومات برای مردم ژاپن بسیار مهم است و در صورت بی توجهی به آن ممکن است بی احترامی تلقی گردد. اگر قصد سفر به ژاپن را دارید این مطلب را از دست ندهید زیرا امروز در مجله خبرنگاران به شرح تعدادی از این رسومات و عادات مهم می پردازیم. خرید بلیط هواپیما

5 نکته کاربردی در سفر به کشور ژاپن ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به ژاپن

در کشور ژاپن انعام ندهید

انعام دادن در کشور ژاپن مرسوم نیست. رستوران ها و دیگر سرویس های خدمات رسانی معمولا مبلغی به همین منظور به صورتحساب اضافه می نمایند. اگر احساس می کنید باید به کسی یاری اقتصادی کنید، آن را به خانواده ای که نزدشان مانده اید بدهید یا به خدمه ای که به شما در محل اقامتتان یاری می نمایند. به خاطر داشته باشید که پول را داخل پاکت قرار دهید.

از سینی بهره ببرید

بسیاری از مغازه ها در ژاپن سینی های کوچکی برای قرار پول دارند تا مشتری ها پولی که بابت خرید کالایی می پردازند در داخل سینی قرار دهند و آن را مستقیما به فروشنده ندهند. اگر این سینی را داخل هر مغازه ای دیدید، حتما پول را داخل آن قرار دهید زیرا غیر از این بی احترامی تلقی خواهد شد. یک نکته دیگر که باید به خاطر داشته باشید این است که بیشتر اوقات باید پول نقد بپردازید. برخی از مکان های دیگر مانند سوپرهای عظیم، رستوران های گران قیمت و هتل ها کارت اعتباری قبول می نمایند. همواره از همراه داشتن پول نقد مطمئن باشید.

کارت ویزیت خود را نشان دهید

اگر کارت ویزیت که در زبان ژاپنی مِیشی گفته می گردد را به همراه خود دارید، در دیدار ها و جلسات با خود به همراه ببرید. اگر این کارت به زبان انگلیسی و ژاپنی چاپ شده باشد خیلی بهتر است. اگر شخصی به شما کارت ویزیت داد، کارت را با هر دو دست خود بگیرید، آن را از سمت روی کارت، جلوی شخص مقابلتان روی میز قرار داده یا کارت را با دقت در کیف کارت هایتان قرار دهید. اگر نمی توانید نام آن شخص را بخوانید، اشکالی ندارد که تلفظ آن را سوال کنید اما هرگزدر حضور فرد مقابل، پشت کارت چیزی ننویسید.

کفش های خود را در آورید

هنگامی که به کشور ژاپن می روید، زمان ورود به خانه یک فرد باید کفش های خود را درآورید. در خانه های ژاپنی همواره برای میهمانان صندل یا دمپایی قرار داده می گردد پس نیازی نیست نگران کثیف شدن جوراب هایتان باشید. برخی از رستوران ها یا معابد هم ممکن است از بازدیدنمایندگان بخواهند تا قبل از وارد شدن کفش های خود را در بیاورند.

درست بنشینید

در کشور ژاپن نشستن بر روی زمین در خیلی از خانه ها و رستوران های سنتی امری عادی است. در این مکان ها اطراف یک میز که پایه های کوتاه دارد می نشینند و غذا می خورند. برای مراسم های رسمی تر، هم زنان هم مردان بر روی زانو و صاف می نشینند. برای موقعیت های خودمانی تر، زنان ممکن است هر دو پای خود را به یک طرف قرار داده و بنشینند و مردان به حالت چهارزانو که برای خیلی از فرهنگ ها آشنا است بنشینند.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد ژاپن به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2034

به "5 نکته کاربردی در سفر به کشور ژاپن ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نکته کاربردی در سفر به کشور ژاپن ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید