مهمان خانه ساحل آفتاب، پراچواپ، خیری خان تایلند

به گزارش کالارنا، تایلند پر است از هتلهای ساحلی بسیار جذاب که مهمان خانه ساحل آفتابدر پراچواپ، خیری خان تایلند یکی از زیباترین آنهاست

مهمان خانه ساحل آفتاب، پراچواپ، خیری خان تایلند

شهر ماهیگیری و باصفای پراچواپ خیری خان به فاصله ی 6 ساعت در قسمت جنوبی سواحل خلیج بانکوک واقع شده است. این شهر در کنار خلیجی پر زرق و برق با ساحل پیاده روی زیبایی قرار گرفته و هنوز توسط سیل عظیم گردشگران تخریب نشده است؛ بنابراین بسیاری از جذابیت های تایلند همچنان در این سرزمین حفظ شده اند.

ساحل آو مانائو (Ao Manao) یکی از برجسته ترین نکات گردشگری این شهر محسوب می شود که تنها 2 کیلومتر با شهر فاصله دارد. یک ساحل جادویی مملو از شن و ماسه های ریز و درختان بلند قامت که در کنار آب های آرام استقرار یافته اند و انتظار گردشگران تور تایلند را میکشند. و پذیرای شما خواهند بود. در خلیج مانائو شما ابتدا باید پاسپورتتان را نشان دهید. البته این موضوع نباید شما را ناراحت کند چراکه می توانید با اطمینان خاطر در آن رفت و آمد کنید. این خلیج قلمرو کوچک میمون های لنگور و غذاهای دریایی ارزان و عالی می باشد. در خلیج مانائو هیچ مکان اقامتی وجود ندارد و تنها مهمان خانه ی ساحل آفتاب پراچواپ با استخر و بالکن های رو به ساحل و آفتاب درخشان در انتظار پذیرایی از شما خواهد بود.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 279

به "مهمان خانه ساحل آفتاب، پراچواپ، خیری خان تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهمان خانه ساحل آفتاب، پراچواپ، خیری خان تایلند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمان خانه ساحل آفتاب، پراچواپ، خیری خان تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید