آثار هنری مهم ترین هنرمندان قرن بیستم در کریستیز

به گزارش کالارنا، حراجی کریستیز واقع در پاریس، آثار هنری قرن بیستم را به مزایده می گذارد.

آثار هنری مهم ترین هنرمندان قرن بیستم در کریستیز

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت دیلی، مجموعه ای از آثار هنری مهم ترین هنرمندان 100 سال اخیر جهان، در تاریخ هفدهم و هجدهم اکتبر در حراجی کریستیز به فروش گذاشته می شوند.

چهارمین دوره از فروش آثار آوارنگارد کریستیز نیز بخشی از این رویداد خواهد بود.

به گفته مسوولان بخش فروش آثار آوانگارد این رویداد، این حراجی برخی از استثنایی ترین آثار که اغلب آن ها تاکنون در هیچ حراجی به فروش گذاشته نشده اند را به مزایده می گذارد که قدمت آن ها به سال 1914 تا 2007 بازمی شود. از مهم ترین هنرمندانی که آثارشان در بخش هنر آوانگارد به فروش گذاشته می شود می توان به پابلو پیکاسو، رنه ماگریت، ماکس ارنست و فرنان لژه اشاره کرد.

گل سرسبد این حراجی نیز یکی از تابلوهای نقاشی نیکلاس د استال (Nicolas de Staël) متعلق به سال 1952 است که از سوی خانواده این هنرمند به این حراجی ارائه شده است.

مسئولان حراجی کریستیز ارزش این اثر را بین 18 تا 25 میلیون دلار تخمین زده اند که در صورت به فروش رفتن این تابلو نقاشی با قیمت معین شده یک رکورد جدید برای این هنرمند به ثبت خواهد رسید.

چندین تابلو نقاشی از مهم ترین مجموعه داران خصوصی اروپایی نیز در این حراجی حضور خواهند داشت که از مهم ترین آنها می توان به یکی از آثار اولیه رنه ماگریت با قیمت حدودی 600 الی 900 هزار یورو و یک تابلو نقاشی مهم از پابلو پیکاسو متعلق به 1967 با قیمت تقریبی 3 الی 5 میلیون یورو اشاره کرد. این تابلو یکی از مهم ترین سوژه های نقاشی های جدید پیکاسو یعنی یک تفنگدار را به تصویر می کشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 712

به "آثار هنری مهم ترین هنرمندان قرن بیستم در کریستیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار هنری مهم ترین هنرمندان قرن بیستم در کریستیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید