آسمان ایران همواره امن بوده و خواهد بود

به گزارش کالارنا، خبرنگاران/گلستان وزیر راه گفت: با قاطعیت اعلام می کنم آسمان ایران همواره امن بوده و خواهد بود.

آسمان ایران همواره امن بوده و خواهد بود

محمد اسلامی، امروز پنج شنبه سوم بهمن ماه در حاشیه بازدید از پروژه ترمینال جدید فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران با تاکید بر مطلب فوق شرح داد: استقرار نظامات سازمان هوانوردی جهانی در ایران توسط سازمان هوانوردی کشوری، در زمره قدیمی ترین، کهن ترین و با اصالت ترین نهادها قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: ترمینال فرودگاه گرگان یکی از پروژه های اولویت دار وزارت راه و شرکت فرودگاه ها است و در مرحله پایانی قرار گرفته است.

اسلامی گفت: با افتتاح ترمینال جدید فرودگاه گرگان، ظرفیت برای استفاده همزمان پنج هواپیما فراهم و تعداد پروازهای این فرودگاه نیز 10 برابر می شود.

وزیر راه ادامه داد: در حال حاضر این فرودگاه سالانه 250 هزار مسافر دارد که با افتتاح ترمینال جدید، این تعداد به بیش از دو میلیون مسافر افزایش می یابد.

به گفته وی، در سطح کشور 15 پروژه فعال در فرودگاه ها در حال اجرا داریم که شامل پارکینگ هواپیمایی، احداث ترمینال جدید، باند دوم، توسعه باند موجود و توسعه تجهیزات ناوبری است.

به گزارش خبرنگاران، اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه ارتقاء قابلیت های ناوبری اهمیت بالایی دارد، شرح داد: باید هم الزامات استاندارد و ایمنی را به حداکثر برسانیم و هم قابلیت پروازها در همه حالت های آب و هوایی خصوصا در شمال کشور را دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1058

به "آسمان ایران همواره امن بوده و خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان ایران همواره امن بوده و خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید