آشپزخانه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شروع به کار کرد

به گزارش کالارنا، آشپزخانه صنعتی علوم پزشکی هرمزگان واقع در پردیس دانشگاه در اسفندماه سال گذشته افتتاح شده و از روز گذشته 19 خردادماه رسما طبخ غذای دانشجویی را شروع نموده است.

آشپزخانه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شروع به کار کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزارى دانشجو، پروژه آشپزخانه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقع در پردیس دانشگاه با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت در اسفندماه سال گذشته افتتاح شده و از روز گذشته 19 خردادماه رسما طبخ غذای دانشجویی را شروع نموده است.

صدیقه عابدینى، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این باره گفت: پروژه صنعتی سازی سلف پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از خرداد ماه سال گذشته شروع و آذر ماه همان سال به سرانجام رسید.

عابدینی اضافه کرد: برای اجرای این پروژه، حدود 800 میلیون تومان اعتبار، هزینه شده است. آشپزخانه صنعتی دانشگاه در مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقع شده و 460 مترمربع زیربنا دارد. این پروژه در یک طبقه احداث شده وبا توجه به نصب دستگاه های صنعتی طبخ غذا روزانه ظرفیت تهیه بیش از دو هزار پرس غذا را خواهد داشت.

وى گفت: خوشبختانه بهسازی و نوسازی آشپزخانه سلف دانشجویی با نصب تجهیزات جدید وصنعتی و بهسازی فضای فیزیکی به طور کامل صورت گرفته است.

عابدینى در تشریح بهسازی سلف مرکزی دانشجویی گفت: طراحی صنعتی ومتناسب سازی فضای فیزیکی یکی ازویژگی های بهسازی سلف سرویس مرکزی دانشجویی است تا شاهد کمترین انتقال آلودگی، کمتر شدن رفت و آمد های بی مورد پرسنل به نقاط مختلف، تفکیک فضای آماده سازی و پخت غذا در دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی بدون دخالت انسان باشیم.

وی گفت: با توجه به بیماری کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی به طور کامل مورد تاکید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1945

به "آشپزخانه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزخانه صنعتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید