برنامه ای برای افزایش شهریه دانشجویان پزشکی نداریم

به گزارش کالارنا، قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه برنامه ای برای افزایش شهریه دانشجویان پزشکی نداریم، گفت: اگر درخواستی مبنی بر افزایش شهریه دانشجویان شهریه پرداز صورت بگیرد، این افزایش بین 10 تا 15 درصد خواهد بود.

برنامه ای برای افزایش شهریه دانشجویان پزشکی نداریم

دکتر حمید اکبری در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: افزایش شهریه دانشجویان شهریه پرداز رشته های علوم پزشکی معمولا هر سال و در شهریور ماه بر اساس درخواست های هیات امنای دانشگاه ها اتخاذ و به دانشگاه ها ابلاغ می گردد.

وی در ادامه توضیح داد: تا کنون درخواستی از سوی دانشگاه های علوم پزشکی مبنی بر افزایش شهریه دانشجویان به وزارت بهداشت ابلاغ نشده است.

قائم مقام معاون آموزشی وزیر بهداشت تاکید نمود: اگر درخواستی مبنی بر افزایش شهریه دانشجویان شهریه پرداز صورت بگیرد، این افزایش بین 10 تا 15 درصد خواهد بود و بیشتر از این میزان ما افزایشی در شهریه دانشجویان اعمال نخواهیم کرد.

دکتر اکبری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تا کنون درخواستی مبنی بر افزایش شهریه دانشجویان شهریه پرداز رشته های علوم پزشکی از سوی هیات امنای دانشگاه ها به معاونت آموزشی وزارت بهداشت ارسال نشده است، بنابراین افزایش شهریه برای مهر ماه جاری نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 630

به "برنامه ای برای افزایش شهریه دانشجویان پزشکی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ای برای افزایش شهریه دانشجویان پزشکی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید