آشنایی با بهترین سوغاتی های پوکت

به گزارش کالارنا، پوکت جزیره‌ای زیبا با جاذبه‌های فراوان است. در تور پوکت خرید یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام بدهید. در این مقاله شما را با بهترین سوغاتی هایی که می‌توانید خرید کنید آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با بهترین سوغاتی های پوکت

خرید گل صابونی در پوکت

یکی از نمادهای شهر پوکت، مانند دیگر شهرهای کشور تایلند، گل های آن است. خوشبختانه راهی وجود دارد که می توانید هم نمونه ای از گل های زیبای این کشور و هم صنایع دستی و هنر آن ها را به عنوان سوغاتی تور پوکت خریداری نمایید . گل صابونی همانطور که از اسم آن معلوم است از صابون های خوشبو درست شده و در ظاهر خیلی شبیه گل های واقعی می‌باشد.

خرید فیل و قورباغه در تور پوکت

فیل نمادی از سرزمین لبخندها است. اگر تور پوکت سوار بر فیل‌ها شوید، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید و کمکی به خطر انداختن حیات این حیوانات کرده‌اید. شما می توانید خانه های خود را با مجسمه هایی که شبیه این حیوانات هستند و از چوب، فلز یا سنگ در سایزهای مختلف درست شده اند تزئین نمایید. وقتی که آن ها را به خانه ببرید، بهتر است در جایی کنار در ورودی قرار بگیرید. اگر فیل دوست ندارید، قورباغه کوچک چوبی هم می‌تواندیک نتخاب خوب برای خرید سوغاتی باشد، این قورباغه‌ها طوی ساخته شده‌اند که اگر دسته کناری آن‌ها را تکان بدهید، صدا از حود درخواهد آورد.

خرید پارچه و ابریشم در تور پوکت

شاید معروفترین صادراتی که تایلند دارد ابریشم‌های با کیفیت آن است. این پارچه‌ها با کیفیت مناسبی که دارند، طراحی‌های پیچیده و زیبایی دارند و قیمت آنها بسبار مناسب هستند. شما به راحتی می توانید روسری، کروات، ساری، پیراهن، رومیزی، روبالشتی را در غرفه بازارها و فروشگاه های مشخص پیدا نمایید یا می‌توانید پیش خیاط مراجعه کنید تا برای شما لباس ابریشمی بذوزد.

در تور پوکت حواستان به ابریشم‌هایی که ارزان هستند و جنس آنها از پلی استر است، چرا که تقلبی هستند. برای این که بدانید پارچه‌ای که خریداری می‌کنید، از جنس ابریشم باشد، یک تار آن را سوزانده و از بوی آن که باید شبیه به موی سوخته باشد، متوجه شوید که جنس پارچه از نوع ابریشم است.

خرید تی شرت در تور پوکت

زمانی که در تور پوکت هستید، باید حداقل یک تیشرت به عنوان سوغاتی تور پوکت خریداری نمایید. خرید تی‌شرت‌هایی که در تاریکی شب برق می‌زنند، شرت هایی هستند که در تاریکی شب برق می‌زنند. این لباس‌ها طراحی های بسیار زیبایی دارند که بعضی از آن ها در کشور بسیار معروف می‌باشند. اگر یک کم بیشتر در مغازه ها گردش کنید، می توانید تی شرتی با طرح متفاوت و زیبا پیدا نمایید. کیفیت و جنس این لباس‌ها با هم فرق می‌کند اما قیمت آن‌ها خیلی کم بوده و نزدیک به 200 بات است.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2

به "آشنایی با بهترین سوغاتی های پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با بهترین سوغاتی های پوکت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین سوغاتی های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید