تفریحات هیجان انگیز پاتایا

به گزارش کالارنا، شهر ساحلی پاتایا از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. در تور پاتایا می‌توانید تفریحاتی مهیج و دیدنی را تجربه کنید.

تفریحات هیجان انگیز پاتایا

بازی گلف پاتایا

این شهر 30 زمین گلف دارد که بعضی از آن‌ها ساده و بعضی از آن ها حتی 18 حفره دارند. زمین گلف سیام مطابق با کلاس و استانداردهای جهانی ساخته شده و هر ساله میزبان تورنمنت هوندا است. این شهر به دلیل به دلیل تنوع انتخاب زمین، خوب بودن شرایط و آب و هوا، کیفیت بالای زمین ها و هزینه ارزان، محبوب گلف بازها در تور پاتایا است.

پاراسیلینگ در پاتایا

مکان‌هایی که می‌توانید از طریق آنها یک نمای زیبا از شهر پاتایا را مشاهده نمایید، زیاد هستند، اما پارسیلینگ چیر دیگری است. هیچ کدام از آن ها به زیبایی چشم‌اندازی که در چند متر بالاتر از خلیج پاتایا می‌توانید، مشاهده نمایید، نمی‌رسند. در این مکان چترهای رنگارنگ بسیاری را در آسمان را مشاهده خواهید کرد که با قایق های موتوری کشیده شده‌اند.

یکی از تفریحاتی که به شما توصیه می‌کنیم در تور پاتایا آن را تجربه کنید، پاراسیلینگ است. این تجربه مهیج را تنها با 500 بات می توانید تجربه کنید.

رفتن به پارک آبی در پاتایا

پاتایا سه پارک آبی داشته که در آنجا می توانید حسابی آب بازی نمایید. این پارک های آبی تنها سرسره های آبی و آب پاش ها نمی‌باشند بلکه در آن ها گرداب، رودخانه ها و دریاهای شبیه سازی شده، زیپ لاین ها و حتی رستوران های عالی و نمایش های مخصوص شبانه هم به چشم می‌خورد تا روزی سرشار از شادی و هیجان را تجربه نمایید

صخره نوردی

در شمال پاتایا صخره های زیادی برای تجربه یک صخره نوردی حرفه‌ای وجود دارد. صخره نوردی ورزشی فیزیکی و ذهنی می‌باشد که نیاز به قدرت بالا به ویژه در دست ها و بازوها دارد تا بتواند وزن را تحمل نمایید و از سرشیبی بالا بروید. سازمان‌هایی هستند که به کمک آن‌ها می توانید این ورزش هیجان انگیز را در پاتایا تجربه نمایید.

جزایر اطراف پاتایا

جزایر کوچک و بدون سکنه که در آن سوی سواحل پاتایا قرار گرفته‌اند، بهشت جزایر استوایی می‌باشند. جزایری که کمی دورتر از پاتاها می‌باشند، سواحل شنی خاص و زیبا، آب گرم و صخره های مرجانی هستند. با کروز به جزایر کوه رین، کوه خرم، جزیره میمون بروید و در آب های صاف و شفاف آنجا شنا و غواصی کنید، به میمون های ماکاک دوست داشتنی غذا بدهید و تنها از نسیم دریا لذت ببرید.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1

به "تفریحات هیجان انگیز پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات هیجان انگیز پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید