آشنایی با جزیره جیمز باند تایلند

به گزارش کالارنا، یکی از جاذبه‌های شناخته شده تور تایلند جزیره جیمز باند است. علت اصلی تغییر نام این جزیره از خاو فینگ کان، به جیمز باند فیلمبرداری فیلم جیمز باند در این جزیره می‌باشد.

آشنایی با جزیره جیمز باند تایلند
ایفای نقش جیمز باند در فیلم مردی با طپانچه طلایی سال 1974، جزیره خاو فینگ کان را به یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند تبدیل کرد.

پوشش گیاهی سرسبز، آب فیروزه‌ای رنگ، غارهای دنج فانگ نا بای، و خانه جیمز باند در جزیره؛ پارک ملی آ فانگ نا (Ao Phang Nga) را به یکی از مقصدهای برتر گردشگری تور تایلند تبدیل کرده‌ است. برای لذت بردن از تمام جاذبه‌های این جزیره شگفت‌انگیز، باید یک روز کامل را با یک تور گردشگری در یک قایق بگذرانید. در این جزیره همزمان که از تماشای کوه تاپو (Koh Tapu) لذت می‌برید، می‌توانید در خلیج فانگ نا بای نیز به قایقرانی یا کایاک‌سواری در تور تایلند بپردازید و به سمت غارهای دنج این منطقه بروید، از جزایر تالو و خاو فینگ کان و دهکده شناور ماهیگیری شگفت‌انگیز مسلمانان به نام کوپانی بازدید نمایید. این منطقه در کل سال دارای آب و هوای گرم و مرطوب می‌باشد، اما ماه‌های آپریل تا می، گرم‌ترین ماه‌های سال در این منطقه هستند. کل روز می‌توانید از انوار طلایی و گرم خورشید لذت ببرید. سپتامبر و اکتبر نیز ماه‌های بارانی بخش جنوبی تایلند هستند که در این ماه‌ها خطر طوفان‌های استوایی مخرب به چشم می‌خورد. بنابراین، توجه داشته باشید که پاییز فصل چندان مناسبی برای سفر به این منطقه نیست. اگر در شمال تایلند هستید، و قصد بازدید از این جزیره را دارید، بهتر است که برای صرفه‌جویی در زمان از یکی از تورهای شهر فانگ نا استفاده نمایید.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 4

به "آشنایی با جزیره جیمز باند تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با جزیره جیمز باند تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جزیره جیمز باند تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید