همه چیز درباره فانتاسی شو پوکت

به گزارش کالارنا، فانتاسی شو پوکت (Phuket Fantasea Show)، یکی از زیباترین جاذبه‌های مطرح تور پوکت برای بازدید می‌باشد. اجراهای فانتاسی شو ترکیبی از سنت و تاریخ این کشور هستند که با تکنولوژی روز همگام شده‌اند.

همه چیز درباره فانتاسی شو پوکت

مجموعه فانتاسی که از جاذبه های گردشگری تور تایلند به شمار می‌رود و مساحتی بیش از 56 هکتار دارد و ارائه دهنده ی کارناوال های بازی، مقادیر زیادی فرصت خرید، کاخ فیل ها، رقص های زیبای بومی، موسیقی زنده بومی، حرکات آکروباتیک، شعبده بازی، مرکز ماجراجویی سیمیلان و چندین رستوران معروف است. مراکز خرید روستایی در این مجموعه بزرگ، انواع اجناس از تیشرت گرفته تا لباس شنا، طلا و جواهرات را به فروش می رسانند.

یکی از جاذبه های مجموعه فانتاسی، رستوران لوکس کینار است که با ظرفیت بیش از 4000 نفر با غذاهای تایلندی، چینی و بین المللی و انواع دسرها و نوشیدنی ها آماده پذیرایی از مهمانان است. قسمت بیرونی این رستوران به سبک تایلندی طراحی شده است و مجسمه‌های زیبایی در مکان‌های مختلف این رستوران باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شده است. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این جاذبه را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

فانتاسی شو پوکت (Phuket Fantasea Show)، توسط افراد بومی تایلند براساس افسانه‌ها و داستان های کهن و تلفیق سنت با آخرین تکنولوژی روز و جلوه های ویژه در ساحل کامالا برگزار می‌گردد و یکی از بهترین جاذبه‌های تور پوکت به شمار می‌رود و در میان مردم محلی و گردشگران خارجی طرفداران زیادی دارد. این شو یکی از بزرگ ترین نمایش هایی است که در آسیا برگزار می شود.

اگر بخواهید در تور پوکت تنها به بازدید این جاذبه مشهور بروید، باید برای ورودی مبلغ 1800 بات را پرداخت نمایید. اگر بوفه شام در رستوران کینار و نمایش در برنامه شما باشد برای بلیط باید بزرگسالان 2200 بات و کودکان 2000 بات پرداخت کنند. این مجموعه هر روزه از ساعت 17:00 تا 23:00 به جز روز های پنجشنبه باز می‌باشد.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 149

به "همه چیز درباره فانتاسی شو پوکت" امتیاز دهید

3 کاربر به "همه چیز درباره فانتاسی شو پوکت" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره فانتاسی شو پوکت"

1 دیدگاه

جهانگردیان15 فروردین 1397

یه محوطه بزرگ و زیبا که شخصا تو نمونه های آسیایی حتی چین و هند ندیده بودم در عین حال بوفه سلف سرویس منظم و غذای نسبتا خوب ولی احرای نمایش خیلی ضعیف حتی تو نمونه های داخلیش مثله آلکازار شو پاتایا نبود پر از سر و صدای ترقه و گوش آزار

پاسخ به جهانگردیان
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید