روسیه به سفارت آمریکا در مسکو هشدار داد

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه به سفارت آمریکا در مسکو هشدار داد که هرگونه کوشش برای پوشش تظاهرات غیرقانونی در این کشور، به منزله مداخله آشکار در امور داخلی مسکو تلقی شده و به آن واکنشی مناسب نشان داده خواهد شد.

روسیه به سفارت آمریکا در مسکو هشدار داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سفارت آمریکا در مسکو با ارائه اطلاعاتی درباره زمان و مکان برگزاری تظاهرات ضد دولتی، از شهروندان آمریکایی خواسته بود در این اماکن تردد ننمایند.

در همین رابطه، وزارت خارجه روسیه گفت: انتشار چنین داده های جامعی، فراتر از نگرانی درباره شهروندان آمریکایی ساکن روسیه است. تمام این ها با ارائه دستورالعمل های تحریک آمیز برای برانگیختن اعتراضات در کشورهایی که حکومتشان دلخواه واشنگتن نیست، مطابقت دارد.

این در حالی است که مخالفان دولت روسیه قصد دارند در اعتراض به بازداشت الکسی ناوالنی یکی از چهره های اپوزیسیون، تجمعات اعتراضی برگزار نمایند.

پیشتر، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفته بود واکنش کشورهای غربی به خبر بازداشت ناوالنی، بیشتر از بابت انحراف افکار عمومی از بحرانی است که لیبرالیسم با آن دست و پنجه نرم می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1718

به "روسیه به سفارت آمریکا در مسکو هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه به سفارت آمریکا در مسکو هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید