عادت عجیب مردم تایلند

به گزارش کالارنا، در تور تایلند با مردمی روبرو خواهید شد که بسیار شاد و سرزنده هستند و همیشه لبخند بر لب دارند. مردم تایلند فرهنگی متفاوت با مدم ایران دارند. در این مقاله شما را با عدت‌های عجیب مردم تایلند آشنا خواهیم کرد.

عادت عجیب مردم تایلند

در تور تایلند از چنگال برای خوردن غذا استفاده نکنید. در این کشور از چنگال برای گذاشتن غذا استفاده می‌کنند و با آن مستقیما غذا میل نمی‌کنند. مردم تایلند خیلی خونسرد هستند و همیشه لبخند به لب دارند: از اینکه غریبه ها بی مقدمه با شما به صحبت می‌پردازند، تعجب نکنید. مردم در صف نمی ایستند: تایلندی ها هیچ وقت در صف نمی ایستند و به صورت گروهی ایستاده‌اند.

در تور تایلند می‌توانید روزها از توک توک و شب ها از تاکسی استفاده نمایید. با اینکه تاکسی از نظر نشستن راحت تر می‌باشد اما با توک توک‌ها می‌توانید چشم انداز بهتری از طبیعت اطراف خود مشاهده نمایید.

درباره پادشاه صحبت نکنید، تایلند از معدود کشورهایی می‌باشد که همچنان پادشاه دارد و هیچ وقت حتی یک کلمه نباید درباره پادشاه صحبت نکنید. در تایلند تا آنجا که می توانید غذا میل کنید: غذاهای خاص تایلند بسیار خوشمزه است پس وقتی به تایلند سفر می کنید وقت را تلف نکنید. زمان بازدید از اماکن مقدس زانو و آرنج خود را بپوشانید.  مردم در تور تایلند برای احترام در همه اماکن مذهبی این قانون را رعایت می‌کنند.

صحبت های رانندگان تاکسی را جدی نگیرید. اگر راننده ای به شما گفت این جاذبه گردشگری امروز تعطیل است شاید قصد بردن شما به مسیری دیگر برای گرفتن پول بیشتر داشته باشد. از حمل و نقل عمومی استفاده کنید: استفاده از حمل و نقل عمومی ارزان‌تر، راحت‌تر و سریع‌تر است. در این کشور استفاده از حمل و نقل عمومی بسیار آسان است و قطارهای مترو بسیار تمیز می‌باشند.

به سر کسی در تور تایلند دست نزنید. در تور تایلند سر مقدس‌ترین عضو بدن می‌باشد و هیچ وقت نباید به سر کسی دست بزنید. تایلند یکی از گرمترین شهرهای جهان می‌باشد. در بانکوک معمولا دمای هوا بالای 40درجه و در زمستان حدود 26 درجه است. بیشتر جمعیت کشور تایلند در شهر بانکوک به زندگی می‌پردازند. بانکوک پایتخت این کشور و بزرگترین شهر آن است. گل ملی تایلند ارکیده است: بیش از 1500 نوع گل ارکیده در جنگل های تایلند وجود دارد و به این دلیل تایلند یکی از بزرگترین صادر کننده گل ارکیده است. تایلند از 1430 جزیره تشکیل شده است که بسیاری از این جزیره های در فیلم ها معروف دنیا به نمایش درآمده است.

انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 272

به "عادت عجیب مردم تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادت عجیب مردم تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید