نوجوان 17 ساله امنیت توییتر را به بازی گرفت؟

به گزارش کالارنا، بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط اف بی آی منتشر شده است، اف بی آی گروهی از افراد را به جرم مشارکت در هک گسترده توییتر دستگیر کرد. بین این افراد یک فرد 17 ساله فلوریدایی حضور دارد.

نوجوان 17 ساله امنیت توییتر را به بازی گرفت؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دادستان های ایالتی 30 اتهام کلاهبرداری، سرقت هویت و هک کردن را علیه این نوجوان مطرح دادند و وی را مغز متفکر کلاهبرداری گسترده توصیف کردند.

بیشتر بدانید:

دادستان ها گفتند که این هک افراد را فریب داده بود تا حداقل 10000 دلار آمریکا را به شکل رنز ارز پرداخت نمایند. وزارت دادگستری روز آدینه دو نفر را در رابطه با هک متهم کرد. اندرو وارن، دادستان ایالتی هیلزبورو، این 30 اتهام را علیه گراهام کلارک 17 ساله، خاطرنشان کرد.

وارن در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: این جرائم با استفاده از نام افراد مشهور صورت گرفته است، اما آن ها در اینجا قربانیان اصلی نیستند. سارقان هکری سعی کردند از طرییق بیت کوین از افراد سرقت سایبری نمایند. در روز آدینه، وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه مطبوعاتی خاطرنشان کرد که دو نفر دیگر را در رابطه با این هک دستگیر نموده است: میسون شپرد، 19 ساله، که در انگلستان زندگی می نماید و نیما فاضلی، 22 ساله، از اورلاندو، فلوریدا.

در یک کنفرانس مطبوعاتی، وارن گفت که کلارک در این مرحله با اتهامات فدرال روبرو نیست و ایالت وی را در حالت بازداشت موقت قرار داده است، زیرا قانون فلوریدا اجازه می دهد انعطاف پذیری بیشتری در هنگام تعقیب افراد زیر سن قانونی وجود داشته باشد. وزارت دادگستری می گوید شپرد به توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری، توطئه برای ارتکاب پولشویی و دسترسی عمدی به یک رایانه محافظت شده متهم شده است، در حالی که فاضلی به یاری و دسترسی به عمدی یک رایانه محافظت شده متهم شده است.

در اوایل این ماه، هکر ها از کنترل های داخلی توییتر برای به خطر انداختن حساب افراد و شرکت های برجسته پس از فریب کارمندان توییتر برای دسترسی به این ابزار ها استفاده کردند.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1415

به "نوجوان 17 ساله امنیت توییتر را به بازی گرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوان 17 ساله امنیت توییتر را به بازی گرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید