وزیر ورزش به کما رفته است

به گزارش کالارنا، نزدیک به 48 ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان می گذرد و همچنان اخبار زیادی در مورد شرایط حمید سجادی شنیده می گردد.

وزیر ورزش به کما رفته است

طبق آخرین اخبار شب گذشته با اصرار خانواده سجادی، او از کرمان به تهران منتقل شده و در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های تهران بستری است. البته وزیر ورزش ممنوع الملاقات شده تا روند درمانی او با آرامش بیشتری دنبال گردد.

آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در مصاحبه با ایرنا در مورد آخرین شرایط وزیر ورزش می گوید: با تمهیداتی که در نظر گرفته شد وی به همراه محسن معتمدکیا و روحانی از تیم تشریفات شب گذشته به تهران منتقل شدند و در حال حاضر در یکی از مراکز درمانی تهران مشغول مداوا هستند. البته به علت شدت صدمات، وزیر ورزش در خواب مصنوعی است تا روند درمان به خوبی طی گردد و از مردم و ملت شریف ایران درخواست داریم تا همچنان با دعای خیر خود خادمان ورزش ایران را حمایت نمایند تا انشالله هر چه زودتر به کانون گرم خانواده و جامعه ورزش باز گردند.

امروز علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی نیز در مصاحبه خود اعلام نموده بود سطح هوشیاری سجادی متغیر است و مردم باید برای او دعا نمایند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1401 بروزرسانی: 6 اسفند 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2479

به "وزیر ورزش به کما رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش به کما رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید