کاهش تراکنش های نامتعارف در نانوایی های قزوین

به گزارش کالارنا، تراکنش های نامتعارف در واحد های نانوایی قزوین 77 درصد کاهش داشته است.

کاهش تراکنش های نامتعارف در نانوایی های قزوین

رحمانی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کاهش 77 درصدی تراکنش های نامتعارف به علت نظارت هوشمند بر واحد های نانوایی این استان اطلاع داد و گفت : این تراکنش ها که رقم آن بیش از سه میلیون تومان است و با هدف دریافت یارانه دولتی انجام می شد، از 87 مورد به 20 مورد رسیده است.

وی اضافه نمود: سامانه نظارت هوشمند بر نانوایی های استان قزوین نشان می دهد که از ابتدای آبان ماه جاری تا به امروز در هر هفته 207 واحد نانوایی به طور میانه تعطیلی خودسرانه داشته اند که تخلفات آن ها شناسایی شده و در دست آنالیز است.

رحمانی بیان داشت: نظارت هوشمند بر نانوایی ها سبب شده تا بیشتر تخلفات پنهان در واحد های نانوایی آشکار شده و عملکرد کیفی و کمی واحد ها را افزایش دهد.

این مسئول توضیح داد: هم اکنون هرگونه تراکنش نامتعارف، استفاده از کارت های یکتا (کارت بانک های تکراری)، توزیع آرد خارج از شبکه، تعطیلی خودسرانه و حتی فعالیت در ساعات غیرمعمول به وسیله سامانه هوشمند رصد و قابل پیگیری است.

رحمانی تاکید نمود: بیشترین تخلفات انجام شده در واحد های نانوایی استان قزوین به ترتیب مربوط به شهرستان قزوین و تاکستان است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: از شهروندان تقاضا می گردد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد های نانوایی موضوع را به وسیله سامانه 124 گزارش دهند تا بازرسان برای اقدام مقتضی سریعا وارد عمل شوند.

لازم به ذکر است در استان قزوین یک هزار و 629 واحد نانوایی وجود دارد که اکنون یک هزار و 619 واحد به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده و قابلیت رصد دارند.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 2432

به "کاهش تراکنش های نامتعارف در نانوایی های قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تراکنش های نامتعارف در نانوایی های قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید