گوشی نوکیا 1 پلاس به روزرسانی (Android 10 (Go Editionرا دریافت کرد

به گزارش کالارنا، شرکت اچ دی ام گلوبال، سازنده تلفن های هوشمند برند نوکیا، اخیراً در حال به روزرسانی نرم افزاری بوده و اندروید 10 را به دستگاه های خود ارسال نموده است. این شرکت ارزان ترین و پایین ترین تلفن های هوشمند خود را نیز فراموش ننموده است.

گوشی نوکیا 1 پلاس به روزرسانی (Android 10 (Go Editionرا دریافت کرد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، امروز به روزرسانی (Android 10 (Go Editionبرای نوکیا 1 پلاس شروع شده است. این گوشی در مشخصات خود برای اجرای نسخه کامل اندرویدی، به اندازه کافی واضح نیست، بنابراین نسخه ای به نام Go Edition راه اندازی شده است.

اچ دی ام گلوبال با به روزرسانی جدید نوید تجربه اندروید سطح بالا را می دهد و جوهو سارویسکاس، مدیر ارشد محصولات شرکت می گوید که نوکیا 1 پلاس به لطف بسیاری از ویژگی های جدیدی که در آن نهادینه شده تغییراتی قابل توجه دارد.

نخستین موج کشور ها و سرزمین هایی که برای به روزرسانی دریافت نموده اند شامل بحرین، بنگلادش، مصر، ایران، عراق، اردن، کویت، لبنان، لیبی، مالزی، مراکش، عمان، پاکستان، قطر، عربستان سعودی، سری لانکا، تونس، امارات و یمن هستند. 10 ٪ گوشی ها در این بازار ها امروز به روزرسانی را دریافت می نمایند، تا 2 ماه می 50 ٪ و تا 4 ماه می 100 ٪. گوشی ها به روزرسانی را دریافت می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1274

به "گوشی نوکیا 1 پلاس به روزرسانی (Android 10 (Go Editionرا دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نوکیا 1 پلاس به روزرسانی (Android 10 (Go Editionرا دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید