پرونده جنسی برلوسکنی دوباره به جریان افتاد

به گزارش کالارنا، یک قاضی ایتالیایی بار دیگر پرونده رسوایی جنسی سیلویو برلوسکنی را باز کرد و 23 تن از جمله رقصنده جنجالی مراکشی این پرونده را به اتهام شهادت دروغ درباره میهمانی های جنسی نخست وزیر سابق ایتالیا به دادگاه کشاند.

پرونده جنسی برلوسکنی دوباره به جریان افتاد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، دادستان های ایتالیا سیلویو برلوسکنی، نخست وزیر پیشین این کشور را به ساکت کردن شاهدان با رشوه متهم می نمایند. این سیاستمدار متهم است که با پرداخت پول با دختران زیر سن قانونی رابطه جنسی داشته است؛ از جمله این افراد کریمه المحروق، معروف به روبی است که در آن موقع زیر سن قانونی بوده است. برلوسکنی تمام این اتهامات را رد می نماید.

برلوسکنی سال 2014 مجبور شد به دلیل رابطه جنسی با این رقصنده 17 ساله و سوء استفاده از قدرت به عنوان نخست وزیر برای لاپوشانی اتهاماتش استعفا دهد. در آن موقع یک قاضی ایتالیایی طی حکمی خاطرنشان کرد که برلوسکنی نمی دانسته المحروق زیر سن قانونی است.

دادستان ها از آن موقع تا به امروز گفته اند که 10 میلیون یورو برای ساکت کردن شاهدان این پرونده پرداخت شده و المحروق هفت میلیون یورو دریافت نموده است.

این رقصنده مراکشی در جریان دادگاه اخیر گفت که هرگز با برلوسکنی رابطه جنسی نداشته و این اتهام را هم نپذیرفت که شهادت دروغ داده است. این دادگاه که چهارشنبه برگزار گردید، تا 15 دسامبر به تعویق افتاد و قرار است تصمیم گیری گردد که آیا برلوسکنی 80 ساله باید دادگاهی گردد یا خیر.

در میان کسانی که چهارشنبه به دادگاه فراخوانده شدند، 16 زن بودند که سابقا در میهمانی های جنسی برلوسکنی موسوم به بونگا بونگا شرکت می کردند. جلسه اول دادگاه برای 11 ژانویه سال آینده میلادی مشخص شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 983

به "پرونده جنسی برلوسکنی دوباره به جریان افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده جنسی برلوسکنی دوباره به جریان افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید